گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

طراحی مجدد سایت

 ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

طراحی مجدد سایت

طراحی مجدد سایت طراحی مجدد سایت

اگر از طرح فعلی سایت خود راضی نیستید و یا از نحوه گشت و گذار در وب سایت خود خسته شده اید یا این که طراحی وب سایت شمامربوط سال ها پیش باشد و نیاز به اضافه کردن امکانات جدید و یا بروز رسانی دارد. متخصصین کار طراحی مجدد سایت شما را با توجه به هدف و ایده شما انجام میدهند.

دیگر شرکت های طراحی وب سایت که ادعا میکنند در طراحی مجدد وب سایت متخصص هستند به سادگی با چند تغییر کوچک در جاهای مختلف سایت آن را به روز میکنند و شما متوجه میشوید که سایتتان به روز شده، اما آنها از طریق مطالعه فرآیند اینکه چه چیزی کلیک شده و چه چیزی نشده، تجزیه و تحلیل اهداف شرکت شما و اینکه وب سایت شما چگونه با شبکه های اجتماعی تعامل دارد اینکار را انجام نداده اند.

وقتی که شما به ما طراحی مجدد وب سایت سفارش میدهید، ما با شما جلسه ای میگذاریم تا بفهمیم دقیقاً چه چیزی از طراحی مجدد وب ساییتان میخواهید، چه چیزی را در وب سایت کنونی دوست دارید، چه چیزی را میخواهید تغییر دهید و امید دارید که چه چیزی با طراحی دوباره انجام شود. ما همچنین همه آنالیزهای حال و گذشته را نگاه میکنیم تا مطمئن شوید چیزهایی را که مشتریان میپسندند را بهینه کرده ایم و یک راه جدید برای جلب توجه آنها پیدا کرده ایم که شرکت شما را با شهرت مثبت حفظ میکند.

 

چرا نیاز به طراحی مجدد دارید ؟

•    منسوخ شدن تکنیک های به کار رفته در طراحی وب سایت
•    نبود ویژگی های معاصر
•    سرعت پایین بارگذاری وب سایت
•    دریافت نکردن سود کافی از سایت
•    از دست دادن تاثیر سایت در جهت توسعه نام تجاری

 

اموری که در طراحی مجدد انجام توسط شرکت ما انجام میشود :

 توسعه هسته اصلی وب سایت از نظر برنامه نویسی

توسعه و اضافه کردن امکانات مورد نظر کارفرما و پیاده سازی هدف ها و ایده های جدید کارفرما در طراحی و هسته اصلی سایت

طراحی ساده

یک طراحی منسوخ که دارای گزینه های بیش از حد زیادی است که کلیک میشوند به سرعت گیج کننده میشود. کارشناسان طراحی مجدد گروپ دیزاین میدانند چگونه منوی ناوبری درست کنند که تمیز به نظر برسد و به راحتی راه خود را به هر صفحه در هر وقتی پیدا کنید، با قابلیت ردیابی تو در تو و راه آسان برای پیدا کردن صفحات تو در تو بدون کلیک کردن در صفحات مختلف که باعث میشود کسب و کارتان را از دست بدهید.

شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی ضروری هستند و وب سایت شما را با رسانه های اجتماعی مختلفی مرتبط میکند این یکی از بهترین روشها برای رشد و توسعه حضور آنلاین شما بدون کار زیاد است.

تغییرات بصری بر اساس علم

ما خودمان را در آخرین تحقیقات در مورد مغز انسان، رنگ، طراحی و برانگیختن احساسات به روز نگه میداریم. بر اساس نام تجاری و تاریخچه شرکت شما از این اطلاعات بهره میبریم.

بهینه سازی موتورهای جستجو

ما یک تیم از حرفه ای های سئو داریم که تغییرات موتورهای جستجو را بررسی میکنند و استراتژی هایی که خوب کار میکنند را انتخاب میکنند. کارشناسان طراحی دوباره وب سایت ما به خوبی آگاه هستند کجا و چگونه این تغییرات نهان را درست کنند که تا حد زیادی امتیاز وب سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو بالا ببرند.

تعامل مشتری

تعامل مشتری سریع و به راحتی قابل دسترس یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه خود و ساخت لیستی از ایمیل ها برای ادامه تعامل است. ما میتوانیم ساختار و فرم های تماسی پیاده سازی کنیم که دارای دسترسی آسان برای مشتریان است که اگر پرسشی داشته باشند سریع میتوانند فرم ها را پر کنند و شما مستقیماً به آنها پاسخ میدهید، اینکار اعتبار شما را نزد مشتریان بالا میبرد و شما را در وضعیت خوبی نگاه میدارد.

بررسی و تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت فعلی

قبل از طراحی مجدد زمانی به ارزیابی ترافیک فعلی وب سایت و تجزیه و تحلیل آن اختصاص دهید. با توجه به معیار های زیر تصمیم به طراحی مجدد بگیرید :
• سرعت تغییر
• میانگین تعداد لید ها
• بازدید کنندگان
• بازدید کنندگان هر صفحه
• میانگین زمان بارگذاری
• منابع ترافیک عمومی
• به روز رسانی رتبه بندی سئو سایت و کلمات کلیدی
• دانلود ها و ارسال ها
افزایش تعداد دیدگاه ها ، تبدیل بازدید کننده به مشتری ، سئو و بهینه سازی وب سایت را اولین و مهم ترین هدف خود قرار دهید.

 

ما تجارت شما را بررسی خواهیم کرد و سپس تصمیم خواهیم گرفت که چگونه وب سایت شما را باز سازی کنیم. می خواهیم که به شما کمک کنیم گستره توضیع آنلاین خود را بهبود بخشید و به مشتریان بالقوه بیشتری دستیابی پیدا کنید. اعضای حرفه ای تیم ما  این مسئله را در خواهند یافت که شما چگونه می توانند وب سایت شما را منتشر کرده و در دنیای وب گسترش اش دهند و به شما کمک کنند تا به اهداف تجاری خود دست یابید.

0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ