گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

سرعت لود سایت

 ۱۳ آبان ۱۳۹۵

در طراحی سایت سرعت لود سایت یکی از مهمترین عوامل و فاکتور هایی است که حتما باید به آن توجه شود و همچنین جالب است بدانید این فاکتور در الگوریتم های موتور های جست و جو از جمله گوگل حائز اهمیت میباشد.

سرعت لود بر روی کاربران سایت شما تاثیر مستقیم دارد به عنوان مثال وقتی یک کاربر سایت را که بیش از ۵ ثانیه یا حداکثر ۱۰ ثانیه لود نشود از آن خارج میشود اما در صورتی که لود سایت سریع باشد روز افزون به کاربران سایت افزوده میشود و اینکار باعث کاهش نرخ پرش یا همان bounce rate که هرچه این نرخ کمتر باشد بهتر است.

increase-website-speed-2 سرعت لود سایت

طبق عکس بالا هرچه سرعت لود بالا باشد نرخ پرش سایت شما بالا میرود و خوب این به ضرر سایت شماست واکثرا وب سایت های کند از رقبای خود عقب میمانند.

هر چه سرعت لود یک وب سایت افزایش یابد، به جز آنکه باعث کاهش نرخ پرش خواهد شد، نرخ تبدیل را نیز افزایش خواهد داد. براساس آمارهای منتشر شده توسط Smart Insights، وب سایت های سریعتر، شاهد نرخ تبدیل بالاتری نیز هستند.این آمار در عکس زیر آورده شده است.

 

increase-website-speed-3 سرعت لود سایت

خوب پس بهتر است همین امروز به فکر کاهش سرعت لود سایت خود باشید که بهتر است این کار توسط متخصصین طراح وب و سئو کار ها انجام شود.

گروه طراحی سایت گروپ دیزاین آماده انجام تمام امور تخصصی وب میباشد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و وب سایت خود و شماره تماس را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

تماس با ما 

0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ