گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

طراحی رایگان سایت



طراحی سایت یک از زمینه های بسیار خوب برای ارائه محصولات شما و افزایش فروش شماست امروزه بسیاری از رقبای شما در این عرصه حضور دارند و سود های میلیونی و بلکه میلیاردی به دست می آورند همانند سایت دیجیکالا و … که با یک سرچ در گوگل میتوانید از خلاصه درآمد آن ها مطلع شوید پس چرا شما در این عرصه حضور نداشته باشید و از این مزایای و درآمد استفاده نکنید؟؟؟!!!

حالا چه بهتر که رایگان هم باشه. سایت گروپ دیزاین تصمیم بر این گرفته که طراحی سایت رایگان را در روال کاری دائمی سایت قرار دهد. در این زمینه در هر دوره به مناسبتی خاص یک قرعه کشی بین دوستانی که خواهان انجام  طراحی سایت رایگان هستند انجام می شود و در هر دوره به نسبت شرکت کنندگان (به ازاء هر ۱۰۰ نفر) یک سایت بصورت رایگان طراحی می کند.

شما هم میتوانید شانس خود را امتحان کنید!!!!

فقط تا ۱۳ (۱۷) شهریور فرصت دارید نسبت به تکمیل فرم زیر اقدام کنید.(تمدید شد)

اگر هم مشتاق هستید سریع تر به این عرصه پابگذارید کافیست با شماره ۰۹۳۶۰۹۱۵۴۲۸ تماس بگیرید و یا از طریق لینک زیر سایت خود را سفارش دهید.

فرم سفارش طراحی سایت

 

نتایج ۱۵ شهریور در همین صفحه اعلام میشود.

نتایج ۱۸ شهریور در همین صفحه اعلام میشود.

———————————————————–

نتایج قرعه کشی

جناب آقای علی خانی از مابین ۸۶ شرکت کننده به صورت رندم انتخاب شدن و به صورت رایگان طراحی سایت شخصی ایشان انجام میشود که پس از طراحی و آماده سازی لینک سایت در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

از مخاطبینی که در این دوره شرکت کرده اند میتوانند با تماس با شماره ۰۹۳۶۰۹۱۵۴۲۸ از ۴۰% تخفیف تا مدت ۹۴/۷/۱۰ استفاده کنند.

باتشکر از همراهی شما

گروپ دیزاین

 

 

 

گفتگو از طریق واتس آپ