گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

طراحی سایت آموزشی تاهوک

 ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

درباره مجموعه آموزشی تاهوک

همه ما از صمیم قلب فرزندان مان را دوست داریم. آنها باارزشترین سرمایه های زندگی ما و در عین حال آینده سازان جامعه ما هستند . همواره بهترین آرزو ها را برایشان داریم ، همه ما آرزو میکنیم فرزندانمان در عین صحت و سلامت کامل جسمی و روحی ، آینده ای خوب و درخشان نیز داشته باشند . اولین قدم در رسیدن به این اهداف تقویت هوش و ظرفیت های ذهنی اوست . چرا که کودکان توانمندتر و باهوش تر ، در آینده مردان و زنانی موفق تر خواهند بود . 

***ساختن کودکانی توانمند بسیار آسانتر از تعمیر مردان شکسته است. "فردریک داگلاس"***

* آیا هوش فقط ارثی است و در انحصار کودکانی خاص با خانواده های خاصی است ؟
* آیا می توانیم هوش کودک مان را تقویت کنیم ؟
* آیا احتمال دارد کودک ما باهوش یا حتی نابغه باشد ولی بدلایلی نتواند استعدادش را بروز دهد و ما والدین نیز بدلیل نداشتن دانش و اطلاعات کافی از او غافل بمانیم و در نتیجه هوش و استعداد او در سایه غفلت ما برای همیشه زیر خاکستر مانده و آینده ای نامعلوم و ناموفق در انتظارش باشد ؟
* چطور و از چه موقع باید برای تقویت هوش فرزندم برنامه ریزی کنم ؟
مجموعه " تاهوک " که در این وبسایت در اختیار والدین عزیز قرار گرفته است به تمامی سؤالات بالا پاسخ می دهد . این مجموعه در پنج مبحث که هر کدام برگرفته و برگزیده ای از درسنامه ها یا کتاب های اساتید بنام همچون دکتر سیلورمن ، جودی گالبرایت ، سین بردرسن ، نیکلا گرامیس میباشند ، ارائه شده است .
تقریبا همه کتاب های مرجع یاد شده چندین بار زیر تجدید چاپ رفته اند و نویسندگان آنها چندین بار جایزه محلی و بین المللی دریافت کرده اند . 
میلیون ها نفر از مادرانی که دوست داشتند فرزندان باهوش تر و توانمند تری داشته باشند، از این مجموعه استفاده کرده اند .
شما در این مجموعه و درسنامه ها تمامی اسرار و رموز با هوش تر شدن و نابغه شدن کودک را فرا میگیرید .
مهمترین و طلایی ترین دوران رشد مغزی و هوشی کودک ، دوران بارداری مادر یعنی دوران جنینی تا ۵ سالگی میباشد ، بنابراین شما در این مجموعه یاد میگیرید که برای مثال در دوران بارداری چه غذاهایی بخورید و چه کارهایی انجام دهید تا کودکی باهوش بدنیا بیاورید و اینکه در دوران نوزادی و کودکی فرزندتان چه کارهایی باید انجام دهید تا کودکی باهوش تر پرورش دهید .
همه و همه را در مجموعه" تاهوک" گرد آورده ایم . یک عمر آینده کودک مان ارزش وقت گذاشتن برای مطالعه این مجموعه را دارد .

 تکنولوژی های استفاده شده در این پروژه
1
1
1
1
1
1
0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ