گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

طراحی سایت در گیلان

 ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

طرحی سایت در گیلان به عنوان یکی از تکنولوژی هایی که در عرصه ی تجارتی وارد میدان رقابت کسب و کار شده است مورد استقبال بازرگانان و تجار قرار گرفته است که از طریق طراحی سایت بسیاری از تبادلات اقتصادی جهان انجام خواهد شد.

طراحی سایت و طراحی وب سایت در گیلان به دلیل موقعیت مکانی گیلان و کمبود شرکت های طراحی سایتی که در شهر گیلان وجود دارد باعث شده است شرکت گروپ دیزاین این امکان را برای شهروندان گیلانی فراهم کند که از طریق نماینده شرکت گروپ دیزاین اقدام به طراحی سایت در گیلان نمایند

و تمامی طراحی سایت هایی که در شهر گیلان صورت می گیرد زیر نظر مستقیم شرکت گروپ دیزاین خواهد بود و شما میتوانید آنها را به متخصصین توانمند ما بسپارید.

روند طراحی سایت در گیلان
طراحی سایت در گیلان طیق یک پروسه ایی به مرحله ی اجرایی خواهد رسید که شما میتوانید از طریق مراجعه به نمایندگی ما در شهر گیلان سفارس طراحی سایت خود را اعلام کنید و پس از برآورد قیمتی که برایوب سایت شما در نظر گرفته می شود یک فرم قرارداد به شما داده خواهد شد.

و در صورت رضایت از تمام بندهای مندرج در فرم قرارداد میتوانید اقدام به امضاء کردن فرم طراحی سایت در گیلان نمایید و از طریق نماینده ما در شهر گیلان تمام پیگیری های پروژه خود را داشته باشید.

البته اگر سوال و مشکلی دارید که میخواهید با کارشناسان فنی آنها را در میان بگذارید , از طریق تماس تلفنی میتوانید با کارشناسان بخش فنی سوالات خود را مطرح نمایید

۰۹۳۶۰۹۱۵۴۲۸

کارشناسان ما همیشه جوابگوی نیازهای مشتریان خود خواهند بود و برای آنها فرقی ندارد که این مشتریان از کدام شهر با آنها تماس گرفته اند.

پس از عقد قرارداد طراحی سایت در گیلان پروسه ی طراحی سایت شما به فاز طراحی قالب خواهد رسید که این بخش از طراحی توسط گرافیست های شرکت انجام خواهد گرفت.

اگر مشتری رنگ سازمانی یا تمی خاص را مدنظر داشته باشد میتواند قبل از طراحی قالب وب سایت آنها را در حین عقد قرارداد متذکر گردد و پس از آن با کارشناسان گراقیک ما طبق نظرات مشتری یک طرحی را در قالب فرمت PSDبرای شما آماده خواهند کرد.

که اگر طرح قالب طراحی سایت مورد تایید شما باشد طرح وارد مرحله کد نویسی خواهد شد و اگر طرح نیاز به اصلاحات و تغییرات داشته باسد مجددا تغییرات شما به واحد طراحی ابلاغ خواهد گردید تا در نهایت رضایت شما جلب شود.

در واحد کدنویسی قالب طراحی سایت شما به حالت کد تبدیل خواهد شد و این مرحله ایی است فاز تغییرات در آن محدود خواهد شد و اگر تغییری در وب سایت خود میخواهید اعمال نماید باید قبل از این مرحله اعلام نمایید.

بعد از تایید کردن طرح قالب امکان تغییرات اساسی در زمان کدنویسی امکان پذیر نخواهد بود و تغییرات به صورت جزئی فقط قابلیت اجرایی شدن را خواهند داشت.

زمانی که کدنویسی طراحی سایت به اتمام برسد وب سایت به صورت آپلود خصوصی در خواهد آمد و بعد از نمایش و تاییده نهایی و تسویه توسط مشتری طراحی سایت به آپلود عمومی در خواهد آمد.

و بعد از آن وب سایت به فاز پشتیبانی یکساله ورود خواهد کرد و تا یکسال می توانید از خدمات پشتیبانی رایگان ما برای طراحی سایت در گیلان بهره مند گردید.

خوب فقط کافیست از طریق لینک زیر وارد پلان های طراحی سایت گروپ دیزاین شده و سایت مربوطه را سفارش دهید.

طراحی سایت

0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ