گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

چرا شما یک وب سایت فروشگاهی نداشته باشید؟

 ۲۰ فروردین ۱۳۹۶

امروزه با وجود پیشرفت سریع تکنولوژی و نفوذ این مورد در زندگی روزمره ما توانسته تحولات بزرگی را رقم بزند که یک مورد آن فروشگاه های آنلاین میباشد.شما میتوانید کسب کار خود را در این فضا توسعه دهید . خوب حالا چند سوال

چرا باید به فکر در آمد اینترنتی باشیم و چرا باید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنم؟ . چه مزایا و محدودیت هایی در اینترنت وجود دارد ؟ آیا همه میتوانند از اینترنت کسب درآمد کنند ؟ چه شغل هایی با چه روش هایی در اینترنت درآمدزا هستند …

در این مقاله به صورت مختصر مزایای استفاده از کسب و کار اینترنتی را برای شما تشریح میکنیم :

بدون نیاز به سرمایه کلان، مدرک، یا حتی شرط سنی

قطعا سایر کسب و کارهای فیزیکی سرمایه لازم دارد – مدرک و تخصص خاص خودش را میخواهد – و گاها برخی از مشاغل باید سن خاصی داشته باشید و اگر از نوجوانی به فکر کار باشید شاید به شما اجازه ورود ندهند .

اما کسب و کار اینترنتی سرمایه نمیخواد ( خیلی کم ) تخصص پیچیده نمیخواد – و با هر سنی میتوانید شروع به فعالیت کنید.

به راحتی از هرکجا و در هر زمان کسب درآمد می کنید

کسب و کارهای فیزیکی باید در یک مکان مشخص باشید و یک تایم مشخص کار کنید – مثلا نیمه شب امکان درآمدزایی نیست . اما کسب و کار اینترنتی در هر جای ایران باشید و هر ساعت از شبانه روز میتوانید به درآمد برسید . و کسب درآمد کنید .

در حقیقت شما خودتان کارفرمای خودتان هستید .

طراحی سایت

شانس نامحدود برای پول دار شدن

در کسب و کار فیزیکی شما نهایتا بازار یک شهر را ازآن خود میکنید . اما کسب و کار اینترنتی میتوانید کل کشور را ساپورت کنید و صدها برابر بیشتر کسب درامد کنید . حتی میتوانید خدمات خود را صادر کنید از طریق دنیای اینترنت . در صورتی که در کسب و کار فیزیکی این امکان نیست .

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کرج چرا شما یک وب سایت فروشگاهی نداشته باشید؟

مدرن شدن سبک زندگی ها 

در آینده نزدیک مردم کمتر وقت برای خرید و آموزش به صورت فیزیکی خواهند گذاشت و اکثرا ترجیح میدهند ارزان – سریع از طریق اینترنت خدمات دریافت کنند .

پس میشود نتیجه گرفت اینترنت در سال های آینده خیلی بیشتر از الان رونق پیدا میکند . بهتر است از الان کسب و کاری اینترنتی راه اندازی کنید و برای سال های آینده از الان بکارید …

ایده های جدید را بررسی کنید و به این فکر کنید بازار شما کل کشور است و میتوانید هر ایده ای را به ثروت تبدیل کنید .

یک مورد مهم 

طراحی این فروشگاه بسیار مهم است و حتما بر روی مشتری شما تاثیر گذار خواهد بود که حتما پیشنهاد میکنیم از بهترین های این عرصه کمک بگیرید تا سریع تر به نتیجه برسید.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

خوب اگر حالا تصمیم گرفته اید که این کار را انجام دهید فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا با کمترین هزینه و پشتیبانی مداوم فروشگاه خود را آماده کنید.

0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ