گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

لندینگ پیج شرکت مادیران

 ۱ تیر ۱۳۹۶

 طراحی سایت لندینگ پیج شرکت xvision (مادیران)

مادیران، یکی از باسابقه ­ترین شرکت های محصولات الکترونیکی و رایانه ­ای ایران است که در طول ۵۰ سال فعالیت، مجموعه کثیری از محصولات جدید را عرضه کرده است. نخستین ماشین حساب های الکترونیکی، اسکناس شمارها، ماشین های تایپ، فکس، و کامپیوترهای خانگی، فقط بخشی از نخستین محصولات معرفی شده به بازار ایران هستند.

مادیران، پس از تجربه همکاری طولانی با برندهای مشهور جهان مانند شارپ و اپسون، اقدام به توسعه کسب و کار خود و تاسیس شرکت صنایع ماشین های اداری و کارخانه تولیدی اختصاصی خود کرد. تولید انواع محصولات الکترونیکی و رایانه­ ای، از جمله اولین مانیتورهای سی آر تی و ال سی دی، پرینتر، گوشی تلفن همراه، انواع گیرنده دیجیتال، تجهیزات جانبی رایانه، تبلت، و تلویزیون های ال ای دی، ۳D، اسمارت، و یو اچ دی در سایزهای متنوع، بخشی از دستاوردهای این دوره از فعالیت مادیران هستند.

ما در مادیران، خود را مکلف به ارزش های چهارگانه پایبندی به فضایل، تشریک مساعی، پرورش خلاقیت، و ادای تعهد می­دانیم و همیشه در برابر خود و همه ذینفعان، چه به صورت نظری یا عملی، فضایل اصیل اخلاقی را رعایت می کنیم. به منظور توسعه کسب و کار، همیشه فرصتهای جدید را از طریق همکاری درون سازمانی و مشارکت برون سازمانی خلق می کنیم، و رسالت و چشم انداز خود را با ایجاد فضای مساعد برای پرورش خلاقیت، به انجام می رسانیم. ما برای ادای تعهداتمان به سازمان، ذینفعان، و جامعه خود، بهترین روش ها را به کار می گیریم.

طراحی سایت در کرج

لندینگ پیج شرکت مادیران

 

 تکنولوژی های استفاده شده در این پروژه
1
1
1
1
1
1
0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ