گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

طراحی سایت شرکتی


طراحی سایت شرکتی

با همه گیر شدن استفاده از اینترنت و سایتهای اینترنتی و سایتهای شرکتی تقریبا تمامی کسب و کار ها در روند کاری خودشان دچار تغییر و تحولاتی شده و بسیاری از شرکت ها و بیزنس های بزرگ و کوچک با استفاده از بستر عظیمی که دنیای مجازی برایشان فراهم کرده است پیشرفت ها و فرصت های جدیدی برای کسب درامد خود ایجاد کرده اند

corporate-web-design-mqam2dp2do5wg89usq6lxamar1sktdduerd4fxzfe4 طراحی سایت شرکتی

برای طراحی سایت شرکتی در کرج ، شرکت گروپ دیزاین با دارا بودن کارشناسان و طراحان مجرب در این زمینه و همچنین ارائه ی نمونه کارهای طراحی سایت در خدمت همشهریان محترم می باشد . اگر ساکن استان البرز هستید و هم چنین  در زمینه های مختلف صاحب شرکت یا موسسه تجاری می باشید ، با ما تماس بگیرید . طراحی سایت شرکتی در کرج توسط تیم طراحی ما به بهترین شکل و مطابق با جدیدترین تکنولوژی ها طراحی وب و جدیدترین آپدیت های الگوریتم های گوگل برای پیروی از اصول سئو انجام خواهد گرفت و هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد .
مخاطبین این نوع از طراحی سایت ، شرکتهای خصوصی و دولتی ، سازمان ها ، موسسات مختلف می باشند و بر حسب نیاز و انتظاری که آنها از یک وب سایت داشته باشند و هم چنین بر حسب آنچه می خواهند در اختیار کاربران قرار دهند ، طراحی سایت شرکتی در کرج صورت می پذیرد .

باید این مورد را مورد توجه قرار داد که امروزه تنها طراحی وب سایت شرکتی دغدغه اصلی شرکت ها نیست بلکه کیفیت، گرافیک و قدرت وب سایت برای جذب بازدیدکنندگان حائز اهمیت است. تا بتوانند کاربران و در نتیجه مشتریان خود را از طریق بازاریابی موتورهای جستجو جذب کنند.

طراحی سایت شرکتی در کرج توسط شرکت گروپ دیزاین
در طراحی سایت شرکتی برای شما چه امکاناتی قرار خواهیم داد :
هر شرکتی دارای تاریخچه و سابقه ی فعالیت می باشد بنابراین بخشی را به عنوان در باره ی ما اختصاص خواهیم داد به معرفی شرکت شما و سوابق و امتیازات آن .مهمترین بخش چنین سایتی قسمت خدمات و محصولات است که در واقع به کاربران اطلاع و شرح کاملی از خدماتی که عرضه می دارید ، می دهد .برای طراحی سایت شرکتی در کرج ، فقط کافی است تا با شرکت ما تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما اطلاعات کاملی از آنچه برایتان در نظر گرفته ایم به شما ارائه می دهند.

یکی از راههای مهم و اساسی برای حضور مشاغل و موسسات در دنیای مجازی طراحی سایت شرکتی می باشد که طراحی سایت شرکتی معرف کیفیت و در واقع ویترین سازمان شما می باشد

طراحی سایت شرکتی راه نفوذ شرکت به بازارهای جدیدو قویتر  فراهم می کند و این سایت خبری طراحی شده   به عنوان شناسنامه ی اینترنتی شرکت  شما می باشد و معرفی کننده ی کسب و کار شما در عرصه ی جهانی و بین المللی خواهد شد.شما می توانید در سایت شرکت به خدمات و توانمندی های خود را در ارائه محصولات خودپرداخته، رزومه کاری،سوابق  و اهدافی که دارید را بیان کرده وبا معرفی شرکت خود کسب و کار خود را رونق دهید.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی مانند دیگر سایت ها دارای ویژگی های خاص خود می باشد که یک طراح سایت باید آنها را در طراحی سایت شرکتی رعایت نمایند . در زیر برخی از امکانات و ویژگی هایی که یک سایت شرکتی باید داشته باشد را با هم بررسی می کنیم

  • درج محصولات در سایت جهت معرفی و مقایسه محصولات شرکت
  • درج خدمات شرکت
  • خرید آنلاین جهت فروش محصولات شرکت از طریق اینترنت
  • درباره ما جهت معرفی شرکت و بیان رزومه شرکت
  • تماس باما جهت تماس مشتریان با شرکت از طریق سایت
  • پشتیبانی محصولات
  • طراحی سایت شرکتی

با همه گیر شدن استفاده از اینترنت و سایتهای اینترنتی و سایتهای شرکتی تقریبا تمامی کسب و کار ها در روند کاری خودشان دچار تغییر و تحولاتی شده و بسیاری از شرکت ها و بیزنس های بزرگ و کوچک با استفاده از بستر عظیمی که دنیای مجازی برایشان فراهم کرده است پیشرفت ها و فرصت های جدیدی برای کسب درامد خود ایجاد کرده اند

 

پشتیبانی محصولات

  • طراحی قالب کاربر پسند (سهولت دسترسی کاربران به قسمت های مهم وب سایت شرکتی )
  • گرافیک جذاب و مناسب ( رنگبندی متناسب با رنگ سازمانی – استفاده از فونت های خوانا با رنگ مناسب و هم چننی استفاده از تصاویر مناسب و با کیفیت )
  • رعایت بهینه سازی سایت در طراحی سایت شرکتی در کرج( بهینه سازی تصاویر – متون – متا تگ ها ) البته لازم است بدانید که سئو وب سایت تکمیل کننده ی مراحل طراحی است و باعث  افزایش ارزشمندی و قدرتمندی وب سایت می شود و این امر پس از پایان طراحی وب سایت شرکتی ، با درخواست و تمایل مشتری انجام می پذیرد .
  • فراهم سازی بخش گالری محصولات و خدماتی که توسط شرکت ارائه میگردد .
  • برخورداری از پنل مدیریت محتوا برای افزودن و درج اطلاعات محصولات  از جمله  نام ، کاربرد ، مشخصات فنی و ظاهری آنها در قالب متن یا جداول . امکان درج فایل های تصویری ، صوتی ، ویدیویی و …./ ویرایش و حذف محصولات و یا خدمات
  • یکی از مهم ترین امکاناتاتی که در طراحی سایت شرکتی در کرج و توسط شرکت گروپ دیزاین صورت می پذیرد ، امکان جستجوی محصولات شرکت شما بر اساس مشخصات مختلف آن می باشد  برای مثال چستجو بر اساس نوع محصولات و یا برند آنها و یا نام خدمات مختلف و …..
  • و برخی ویژگی های دیگر که در زمان طراحی سایت شرکتی آنها را آنالیز و برر سی می نمایند.

طراحی سایت در شرکت گروپ دیزاین

شرکت گروپ دیزاین با سابقه درخشان خود در زمینه طراحی سایت در خدمت شما می باشد تا بتوانید با طراحی سایت شرکتی برای سازمان و یا شرکت خودکسب و کار خود را به عموم معرفی کرده  و باعث رونق کار خود شوید .

طراحی سایت، طراحی سایت در کرج، بهینه سازی سایت

0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ