گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

تور مجازی به همراه مراحل و ۲۰ مزیت آن

 ۳۰ مرداد ۱۳۹۸

تور مجازی و 12 مزیت آن تور مجازی به همراه مراحل و 20 مزیت آن

شاید بارها با دیدن تصاویری از موزه های شهر لندن یا کتاب خانه های توکیو و چین آرزو کرده اید که می توانستید برای یک بار هم که شده از آن دیدن کنید و در آن ها قدم بزنید ،تا یک سال پیش دیدن بخش های مختلف این موزه ها و کتاب خانه ها تنها از طریق عکس ها و تعداد محدودی فیلم میسر بود اما حالا با پیشرفت علم و به وسیله تکنولوژی تور مجازی می توانید به راحتی و بدون محدودیت وارد موزه ها شوید ، به سلیقه خودتان از بخش های مختلف آن دیدن کنید و تجربه رفتن به این موز ه ها و کتاب خانه ها را از راه دور تجربه کنید ، برای آشنایی بیشتر با این تکنولوژی ابتدا شما را دعوت میکنیم تا در تور مجازی زیر همراه ما باشید ، تنها کافی است با حرکت دادن موس خود از قسمت های مخلف این هتل دیدن کنید :

برای مشاهده تور مجازی رو لینک لینک زیر کلیک کنید

تور مجازی هتل کادوس رشت

تور مجازی – Virtual Tour

 

همان طور که مشاهده کردید تور مجازی مجموعه ای از عکس ها ، فیلم ها ، فایل های صوتی و متشکل از یک سری متن و نوشته است که به شیوه ای ماهرانه کنار هم قرار داده شده اند تا امکان حضور شما به صورت مجازی و بهره مندی از تمام جزئیات را تنها با یک کلیک برایتان محیا کند .

تور مجازی را می توان زیر مجموعه عکاسی صنعتی دانست زیرا که می تواند با حداقل هزینه و زمان مشتری و کاربر را با کسب و کار شما آشنا کند بدون آنکه نیازی به حضور فیزیکی در مکان مورد نظر باشد .

عکاسی ۳۶۰ درجه

 

برای تهیه یک تور مجازی نیار به تصاویری دارید که به صورت ۳۶۰ درجه از محیط گرفته شده باشند ، پس پیش از آنکه وارد بخش مراحل تهیه تور مجازی شویم ، خلاصه ای از عکاسی ۳۶۰ درجه را با هم ببینیم :

ابن نوع عکاسی را می توان حاصل ادغام هنر و تکنولوژی دانست که در کنار عکاسی های تبلیغاتی و صنعتی می تواند نقش به سزایی در معرفی و نمایش محصولات در سایت ها و فروشگاه های اینترنتی داشته باشد .

در این فرایند که نیازمند تجهیزات و امکانات تخصصی است ابتدا محصول حول محور هایی مشخص گردش می کند و سپس تصاویر به دست آمده ویرایش و قالب بندی شده تا در نهایت محصول قابل مشاهده از زوایای مختلف گردد  .

چرا عکاسی ۳۶۰ درجه ؟!

  • کاربر می تواند محصول را ۳۶۰ درجه بچرخاند و زوایای مختلف آن را مشاهده کند
  • دید کلی از یک محصول و یا مشاهده ریز جزئیات از طریق ویژگی زوم (zoom in – zoom out )
  • امکان قرار دادن متن
  • قابلیت نمایش حرکت اجزای مختلف محصول مانند باز و بسته شدن در ها و یا نحوه حرکت بخش های مختلف آن
  • افزایش میزان فروش محصولاتی که از عکاسی ۳۶۰ درجه بهره مند هستند .
  • اطمینان مشتری از خرید محصول مورد نظر و در نتیجه کاهش چشم گیر مرجوع شدن محصولات
  • متمایز کردن سایت و محصول شما و رقابتی آسان تر با رقبا

🌟 یک عکاس حرفه ای شما را متمایز میکند 🌟

  • تصاویری جذاب و خیره کننده از هر زاویه محصول
  • به کاربردن تکنیک ها و روش های تخصصی برای برجسته کردن ویژگی های محصولات
  • استفاده از فیلتر هایی برای بهتر دیده شدن در نور کم و زیاد (شب / روز)
  • ویرایش هر گونه نقص احتمالی به وحود آمده در حین عکس برداری
  • خروجی اولیه بدون نقص برای صرفه جویی در هزینه و زمان

اگر تا اینجای کار این تکنولوژی توجه شما را به خود جلب کرده است برای آشنایی با روند تهیه و  تولید یک تور مجازی ، همراه ما باشید . . .

مراحل تهیه تور مجازی

 

  • تهیه تصاویری به وسیله دوربین های ۳۶۰ درجه از قسمت های مختلف مجموعه .
  • به وسیله برنامه هایی مانند : panotour ، easypano panoweaver ، ۳dvista virtual tour این تصاویر  کنار هم قرار میگیرند .
  • فایل های صوتی به بخش های مورد نیاز اضافه می شوند .
  • سپس امکاناتی مانند وارد و خارج شدن و بالا و پایین رفتن به فیلم اضافه می شود .

تور مجازی  تور مجازی به همراه مراحل و 20 مزیت آن

مزایای Virtual Tour

در ابتدای مقاله با هم خواندیم ک به وسیله تور مجازی می توان از چین تا لندن را زیر پا گذاشت و می توان بدون حظور فیزیکی ، نهایت دسترسی را به بخش هایی غیر قابل دسترس داشت ، این تنهای یکی از مزیت های این تکنولوژی جذاب و کار آمد است ؛ در ادامه لیستی شامل ۲۰ مزیت تور مجازی ارائه شده است :

  1. هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی در تور های مجازی وجود ندارد .
  2. شما بر حسب سلیقه خود می توانید از بخش های مختلف یک مجموعه دیدن کنید .
  3. تصاویری با کیفیت خیره کننده (۸۴۰۰ ×۱۶۸۰۰ پیکسل) 🤯
  4. میتوانید توضیحاتی در مورد بخش های مختلف را در تور مجازی قرار دهید تا تنها با یک کلیک بر روی شئی مورد نظر توضیحات مربوط به آن را بخوانید .
  5. Virtual Tour امکان استفاده از فایل های صوتی گوناگون را به شما می دهد تا برای بخش های مختلف فایل های صوتی مرتبط استفاده کنید .
  6. حجم بسیار کم و در نتیجه سرعت بسیار بالا
  7. تور مجازی برای سیستم عامل ویندوز و موبایل ها (بجز IOS) از فرمت فلش و برای IOS از html5 استفاده می کند ، اینگونه هیچ نگرانی ای از پشتیبانی نکردن دستگاه های مختلف با تور مجازی وجود نخواهد داشت .
  8. جدابیت تورهای مجازی مخاطب را ترغیب به بازدید از نزدیک ، از مکان مورد نظر می کند .
  9. بازدهی بسیار بالا و هزینه بسیار کم نسبت به سایر روش های تبلیغاتی
  10. صرفه جویی بسیار زیاد در زمان و هزینه
  11. داشتن یک Virtual Tour برای کسب وکارتان می تواند شرکت شما از رقبایتان متمایز کند .
  12. طبق تحقیقات کسب و کار هایی که از تور مجازی برخوردار هستند فروش بیشتر و سریع تری از رقبای خود دارند .
  13. یک عکس گویا تر هزار کلمه و یک تصویر با قابلیت حرکت گویا تر از هزار عکس است
  14. اطمینان مشتری از خرید محصول
  15. جذابیت و گیرایی یک تور مجازی باعث صرف کردن زمان بیشتر کاربر در سایت شما شده که این عامل تاثیر مستقیم در رتبه و جایگاه شما در گوگل دارد .
  16. با داشتن یک تور مجازی برای کسب و کار خود همچنان می توانید جای پای خود را در میدان رقابت محکم کنید و حتی در این میدان از سایرین پیشی بگیرید .
  17. یک تجربه خوب از خرید یا بازدید از سایت شما در ذهن کاربر باعث بازگشت مجدد او به سایت شما می شود .
  18. باعث کامل تر شدن پروفایل شما در Google map ، Google plus ، Google business و . . . می شود .
  19. ایجاد حس مشتری مداری
  20. سازگاری با تمامی عینک های وقعیت مجازی

 

تعداد و مکان های نقاط عکاسی برای تهیه تور مجازی 

تعداد و مکان های نقاط عکاسی برای تهیه تور مجازی  تور مجازی به همراه مراحل و 20 مزیت آن

نقاط سبز :

این نقاط نشان دهنده اصلی ترین بخش های محیطی هستند که قرار است برای آن تور مجازی ساخته شود .

استاندارد فاصله این نقاط از یکدیگر : 

  • پیشنهاد گوگل برای فضاهای داخلی ۱ متر و فضاهای خارجی ۳ متر است .
  • تجربه نشان می دهد فاصله ی ۵ متر نیز محیط را به خوبی پوشش داده و باعث کاهش هزینه ها نیز می شود .

نقاط قرمز : 

نشان دهنده ورودی ها ، راهرو ها ، مسیر منتهی به خیابان است .

برای آن که در آینده عکس های شما به دیگر عکس های گوگل که از نمای خیابان ها گرفته شده است بپیوندد ، گوگل پیشنهاد میکند تا این نقاط قرمز فضای باز و خیابان را نیز پوشش دهند .

نقاط زرد :

ابن نقاط کاملا بستگی به کارفرما دارد و بنا به سلیقه و برای افزایش جزئیات بیشتر تور مجازی می توانند به کار برده شوند .

 

دیدگاه بگذارید

avatar
  مشترک ها  
به من اطلاع بده
گفتگو از طریق واتس آپ