گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

تامین امنیت سایت



بسیاری از سایتها امروزه به جهت پایین بودن امنیت آنها مورد حمله هکر ها قرار میگیرند و چهره آنها تغییر میکند و گاها وب سایت خسارتهای جبران ناپذیری میخورد که هزینه های زیادی را به مدیران وب سایت تحمیل میکند.

بسیاری از نفوذهای صورت گرفته به وب سایت ها به دلیل ضعف سیستم مدیریت محتوای آنها و یا ناشی از مشکلات امنیتی وب سرورها میباشد که هکر ها به آسانی با یافتن این مشکلات امنیتی به وب سایت نفوذ کرده و تغییرات مختلفی در محتوا و سیستم سایت میدهند.

هکر ها به آن دسته از افراد گفته میشود که دانش بالایی در زمینه باگ های امینتی سرورها و سیستم های مدیریت محتوا دارند و با آنالیز وب سایت ها و وب سرور مشکلات امینتی آنها را پیدا کرده و از طریق همین مشکلات امنیتی به وب سایت ها حمله میکنند که این حملات ممکن است دلایل مختلفی چون سودهای مالی، خرابکاری، مسائل سیاسی و … داشته باشد.

products-web-security تامین امنیت سایت

در این میان نرم افزار نویسان برای کمک به مدیران وب سرورها و وب سایتها که اطلاعات چندان امنیتی ندارند و از مشکلات وب سایت خود باخبر نیستند برنامه هایی مینویسند تا بتوان از طریق آنها مشکلات امنیتی وب سایت ها را پیدا کرده و برطرف نمود.

گروه امنیتی گروپ دیزاین برای ارتقاع سطح امنیت وب سایت های ایرانی ،اقدام به آنالیز و مشاوره در زمینه ایمن سازی و رفع ضعف های امنیتی این سایت ها با درخواست مالک وب سایت میکند.

خدمات ما در زمینه امنیت شامل تامین امنیت سایت و سرور شما عزیزان با تکنولوژی و علم روز صورت می گیرد که به دو صورت زیر انجام می شود:

خدمات دوره ای:

با استفاده از این روش قرارداد به صورت دوره ای صورت می گیرد که معمولا ماهیانه انجام می شود. در این روش سرور و سایت شما به صورت دوره ای انتخاب شده و بررسی می شود و هرگونه مشکل و ضعف امنیتی رفع خواهد شد. مزیت این روش در این است که اگر حملاتی در یک دوره انجام پذیرد شناسایی و برطرف سازی آن دقیق تر است و خطرات ناشی از حمله خنثی خواهد شد.

 

خدمات مقطعی:

با استفاده از این روش، آنالیز سایت بر اساس یک مقطع زمانی مشخص انجام شده و کلیه مشکلات و ضعف های امنیتی سیستم شناسایی و برطرف خواهند شد.

پس از انتخاب هر کدام از روش های پشتیبانی امنیتی ذکر شده، سرور و یا سایت شما به صورت کاملا تخصصی مورد آنالیز قرار می گیرد و جهت رفع مشکلات اقدامات لازم به صورت پیشنهاد و یا از طرف تیم امنیتی "پاریتاوب" اجرا خواهد شد.

موارد مورد آنالیز وب سایت:

● اسکن پرت های باز و دارای حفره امنیتی

● اسکن بیش از ۱۵۰۰ ضعف امنیتی خطرناک در اسکریپت و ساختار سایت

● کشف ضعف تزریق SQL + اعمال Blind SQL Injection

● کشف ضعف های تزریق اسکریپت (XSS)

● کشف ضعف امنیتی پیمایش پوشه ها (Directory Traversal)

● کشف صفحات ورود کاربران و مدیر و اعمال آزمون نفوذ پذیری

● اسکن وب سرور ها برای ضعف های امنیتی

● اسکن وب اپلیکیشن ها (مثل: Cpanel, Plesk, phpMyAdmin, WordPress, Mambo, Joomla, Drupal, DotNetNuke, phpNuke, phpBB, Mambo)

● کشف زیر دامنه ها توسط DNS zone و اعمل اسکن بر روی آنها.

 

●پاکسازی وب سایت و سرور شما از ویروسها ، فایلهای مخرب و تروجان ها

●جلوگیری از هک شدن سایت

●آنالیز و بروزرسانی وب سایت

●ایمن سازی پوشه ها و سطح دسترسی ها

●بروز رسانی پایگاه داده ها

●امن سازی پایگاه داده ها

●بررسی پسوردها و سطح بندی نفوذ به سایت

●نصب افزونه های امینتی و مانیتور وب سایت

●پشتیبانی حرفه ای از امنیت سایت

●مدیریت حفره های امنیتی و غیره ……

علت هک شدن سایت چیست ؟

برای تامین امنیت سایت خود با ما تماس بگیرید.

گفتگو از طریق واتس آپ