گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

طراحی سایت در کرج

 ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

از اهداف مهم شرکت ارائه تخصصی وب سایت و ارتقا مداوم محصولات آن است. مفتخریم ارائه دهنده وب سایت هایی با مدیریت بسیار ساده و اسان و کاملا فارسی و قابلیت بروز رسانی آسان
مانند تغییر مقالات و متون ، اضافه کردن اخبار و تغییرات چشمگیر در گالری عکس ، تعیین کلمات کلیدی و عنوان صفحات در خدمت شما باشیم .
این اطمینان را به شما می دهیم که پروژه طراحی سایت شما در بالاترین و بهترین سطح کیفی اجرا شود و در صورت تمایل ما می توانیم با پیشنهادات فوق العاده کادر طراحی در طول اجرا پروژه شما را یاری کنیم.
ثبت رایگان سایت شما در موتورهای جستجو گوگل ، یاهو و . . . انجام می گردد.
مشاوره رایگان و اطلاع رسانی کامل و دریافت سفارش با تماس تلفنی

طراحی سایت در کرج یکی از بهترین راه های افزایش در آمد و مشتری میباشد. اگر هم اکنون در خواست ایجاد یک وب سایت زیبا و حرفه ای را دارید از لینک مقابل اقدام به سفارش طراحی سایت کنید.

سفارش طراحی سایت کرج

۰۹۳۶۰۹۱۵۴۲۸

گروه طراحی سایت گروپ دیزاین در کرج آماده است برای شرکت ها ، دانشگاه ها و اصناف وب سایت های اختصاصی و تخصصی با کیفیت مطلوب انجام دهد.

تیم گروپ دیزاین با داشتن تیمی مجرب در طراحی سایت و طراحی سیستم های تحت وب و با داشتن شعبه اختصاصی در کشور بیانگر داشتن کیفیت عالی در ارائه خدمات پشتیبانی و پیاده سازی می باشد.

لیست پلن های تجاری

۸ دلیل محکم برای طراحی سایت چیست؟

۱- حضور Online!
برای آنکه از رقیبانتان عقب نمانید، مجبورید اینترنت را همچون یک کتاب اول (yellow page book) ببینید. اگر شما در وب نباشید رقیبانتان هستند! اگر هزینه زیادی را برای تبلیغ در روزنامه ها اختصاص ندهید هیچکس از وجود شرکت شما با خبر نخواهد شد. همین مساله در مورد اینترنت نیز صدق می کند. بزودی جامعه ما بگونه ای خواهد شد که اگر مردم شرکت شما را در وب نیابند، دیگر وجود نخواهید داشت.

۲- نمایش توانایی ها!
یک نمایندگی، یک شرکت بزرگ، یک شرکت پیمانکاری و یا هر چه که هستید می توانید کارهایتان را در وب سایت نمایش دهید. هر زمانیکه مشتری بخواهد پروژه ها و کارهای قبلی شما را ببیند به سادگی می توانید وی را به وب سایتتان راهنمایی کنید.

۳- بدست آوردن هزاران مشتری جدید!
از آنجائیکه هر کسی در هر نقطه ای از جهان می تواند وب سایت شما را مشاهده کند لذا می توانید مشتریانی از شهرها و حتی از کشورهای دیگر بدست آورید.

۴- ایجاد تصویر ذهنی مناسب از شرکت و یا سازمانتان!
اینترنت واسط بسیار عظیمی است که از طریق آن می توانید هر تصویر ذهنی را که بخواهید در ذهن مشتریانتان ایجاد کنید. همه چیز در دست شماست: یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید، محتویات آن را غنی کنید تا به سرعت، شرکت شما گامی به جلو بردارد. هیچ اهمیتی ندارد که تجارت شما کوچک و یا بزرگ باشد، با بکارگیری ابزار مناسب ، شما می توانید کاری بکنید که در وب، تجارت شما عظیم بنظر برسد.

۵- بهبود ارتباطات!
اگر شما کارمندان و یا کارفرمایانی دارید، وب سایت شما بهترین راه برقراری ارتباط با آنهاست.

۶- آسودگی خاطر در خدمات به مشتری!
این بزرگترین آرزوی هر فروشنده ایست: “محصول من را بخرید و کاری به کارم نداشته باشید.” منظور این است که فروشندگان بهیچ وجه دوست ندارند وقتشان را برای توضیح به مشتری در مورد چگونگی استفاده، نصب، رفع اشکال، تمیز کردن، حرکت دادن و روشن کردن کالا و هر چیز دیگر مربوط به آن بگذرانند. در صورت داشتن یک وب سایت مناسب، می توانید تمامی این وظایف را بعهده آن بگذارید.

۷- صرفه جویی در هزینه های پست و چاپ!
در نظر بگیرید چند کارت و بروشور و یا هر چیز تبلیغای دیگر باید منتشر و پست کنید تا مشتریان شما از اخبار فروش و خدمات شما مطلع شوند. در حالیکه می توانید از شر تمامی اینها خلاص شوید اگر برای ارائه اطلاعات از وب سایتتان استفاده کنید و تنها مشتریان را به مشاهده آن در وب سایتتان دعوت کنید. همچنین می توانید با جمع آوری آدرس های پست الکترونیکی مشتریان خود، آخرین اطلاعات شرکت را به راحتی و با سرعت از طریق پست الکترونیکی به آنها اطلاع دهید.

۸- تجارت ۲۴ ساعته در روز!
خرید در هر زمانی از روز امکانپذیر است و نیازی نیست که در روزهای تعطیل شرکت شما باز باشد. هر موقع که کسی بخواهد در مورد زمان کار، محل شرکت، کالاها و یا هر جزئیات دیگری از تجارت شما اطلاعات کسب کند، می تواند آنها را از وب سایت شما و بدون آنکه هیچ مزاحمتی برای شما بوجود آید، بدست آورد.

 

ویژگی های طراحی ها ی ما

- طراحي سايت در كرجطراحی سایت خلاقانه و زیبا
- طراحي سايت در كرجطراحی سایت متناسب با بودجه مشتری
- طراحي سايت در كرجطراحی سایت در سریع ترین زمان
- طراحي سايت در كرجتست سایت با موبایل و تبلت
- طراحي سايت در كرجرسیدن به فروش بیشتر وجذب مشتریان بیشتر
- طراحي سايت در كرجحذف هزینه های اضافی تبلیغاتی
- طراحي سايت در كرجمدیریت وب سایت به دست خودتان
- طراحي سايت در كرجعدم تعطیلی کسب و کارتان
- طراحي سايت در كرجتامین امنیت سایت
- طراحي سايت در كرجپشتیبانی همه روزه
0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ