گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

آموزش طراحی سایت

 ۱۴ آبان ۱۳۹۸

طراحی سایت  آموزش طراحی سایت

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و انجام بخش بسیاری از امورات روزمره از طریق آن خیلی از مشاغل در این راستا ایجاد شدند و بسیار مهم  پول ساز و مهم در عرصه کار آفرینی طلقی شده اند ، طراحی سایت نیز یکی از پر طرفدارترین آنهاست از طرفی این شغل خیلی پر درآمد نیز می باشد چراکه ضرورت داشتن سایت حتی برای اشخاص نیز ثابت شده و در مطالب قبلی به بحث در مورد آن پرداخته ایم . طراحی سایت علاوه بر در آمد خوب و بالا جزوه مشاغلی است که هم می تواند شغل اصلی و هم می تواند در کنار شغل دیگری برای شما باشد چراکه اغلب طراحان سایت در منزل و در ساعات مشخصی به دلخواه خود و با داشتن تنها یک سیستم یا لپ تاپ به این شغل می پردازند.

طراحی سایت  آموزش طراحی سایت

اما مهم ترین مسئله در این زمینه شغلی برای اینکه بتوانید در آمد بالایی از طریق آن کسب کنید انجام حرفه ای این شغل است یعنی داشتن مهارتی بالا که شما را به درآمد بالا برساند و اولین مرحله برای کسب این مهارت آموزش مناسب و حرفه ای می باشد.با کسب این مهارت آن هم به درستی در زمینه هایی بسیاری می توانید فعالیت کنید از جمله:شرکت های طراحی وب سایت ، اشتغال به صورت مستقل و پروژه ای ،بخش فناوری اطلاعات در ارگان دولتی یا در شرکت خصوصی ، مدیریت تیم طراحی  و….. پس بخش آموزش از حساسیت بالایی برخوردار است ؛ اینکه شما در جایگاه مناسب قرار گیرید یا اینکه بعد از گذر زمان حس کنید که انتخاب غلطی داشته اید تنها به این بستگی دارد که شما این مهارت را به درستی کسب کرده اید یا نه .

انواع قالب های طراحی سایت 

طراحی سایت  آموزش طراحی سایت

  • طراحی سایت با قالب html:

اصلی ترین یا بهتر بگوییم تمامی سایت ها بر پایه HTML هستند. HTML زبان برنامه نویسی در طراحی سایت است و قدم اول در آموزش طراحی سایت می باشد.این قدم باید به درستی برداشته شود چراکه قالب اصلی سایت بر پایه این قالب است.وجود دستورالعمل هاای با عنوان در این زمان مشخص میکند هر عنصر در صفحه کجا و چگونه قرار بگیرند.توصیه می شود اگر می خواهید به طراح حرفه ای سایت تبدیل شوید HTML را به درستی یاد گرفته و بر آن مسلط شوید.

  • طراحی سایت با قالب CSS:

قدم بعدی در آموزش طراحی سایت آموختن زبان CSS است.بطور کلی HTML ستون و اسکلت بندی سایت را تشکیل می دهد ،CSS ظاهر و رنگ و زیبا سازی سایت را بر عهده می گیرد و داشتن مهارت در این دو با هم از شما یک طراح سایت حرفه ای می سازد. CSS مزیت های زیادی دارد از جمله آنها مشتاق و علاقمند کردن آمزش دیدگان به این رشته است و دیگر کم حجم کردن فایل html ، انعطاف پذیری بالای آن ، کاهش استفاده از پهنای باند شبکه و هماهنگی راحت تر نمایش ظاهر سایت در مرورگر های مختلف و … می باشد. مهارت داشتن در این دو باعث می شود سایتی با کیفیت بالا طراحی کنید.

این دو قدم اول را در آموزش محکم بردارید تا در قدم های بعدی فقط به مهارت ها و بیشتر حرفه ای شدن بپردازید.با ادامه مطلب همراه شوید.

  • طراحی سایت در قالب پویا:

قدم بعدی همانطور که گفتیم آموزش برای طراحی سایت حرفه ای و زیبا است.بارها برایتان اتفاق افتاده که شکل ظاهری و زیبایی سایتی نطر شما را جلب کرده باشد و آن را با سایت های دیگر مقایسه کرده باشید و کیفیت چشم گیر آن را دیده باشید تمامی این ها قطعا تنها با HTML و CSS تولید نشده و از زبان های بسیار محبوب و کاربردی جاوا اسکریپ و  jQuery نیز استفاده شده تا افکت ها زیبا و جذاب ، اسلایدر ها و … بیننده را جذب کند.

 

 

0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ