گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

دلایل داشتن یک سایت

 ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

سایت مجموعه ای از صفحات وب است که در بردارنده عکس ها، ویدئو،مطالب و دیگر فیل های دیجیتال می باشد. داده هایی که در وب سایت قرار دارد بر روی وب سرور میزبانی می شود که به وسیله اینترنت همه افراد می توانند به آن دسترسی داشته باشند.تمام سایت ها در شبکه جهانی وب قرار دارند که کل اطلاعات آنها در سرتاسر دنیا قابل دسترس خواهد بود.

شرکت طراحی سایت گروپ دیزاین مجری بیش از ۲۰۰ پروژه طراحی سایت در کرج می باشد.برای مشاهده نمونه کار ها کلیک کنید.

دلایل داشتن یک سایت دلایل داشتن یک سایت

دلایل متعددی وجود دارد که به ما بگوید چرا باید یک سایت داشته باشیم. برخی از این دلایل به شرح زیر است:

۱. با داشتن سایت کسب و کار شما جهانی خواهد شد و دیگر به یک محدوده خاص شهری یا کشوری محدود نخواهد بود. با وب سایت، کسب و کار شما بین المللی می شود و به واسطه این وب سایت قطعا مشتریان شما زیاد و در نهایت سود شما افزایش خواهد داشت.

۲. یک سایت حرفه ای ابزاری برای هزینه های موثر بازاریابی می باشد و ویترین محصولات و خدمات شما خواهد بود.

۳. سایت، کسب و کار شما را بصورت شبانه روزی باز نگه می دارد و شما را قادر خواهد کرد که ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در سطح جهانی حضور داشته باشید.

۴. چون وب سایت شما ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته کار می کند، مشتریان شما از خدمات سطح بالای شما لذت خواهند برد. (همیشه و درهر زمان قادر به ارتباط با شما خواهند بود)

۵. طراحی سایت شانس رشد شرکت شما را زیاد می کند! بخشی از این رشد بر اثر خرید و فروش با تعداد زیادی از مشتریان بصورت بین المللی بوجود خواهد آمد، و بخشی دیگری از این رشد با بررسی و پالایش پیشنهاد کسب و کار شما در طول فرآیند توسعه وب ایجاد می شود. طراحی سایت با خدمات حرفه ای طراحی وب شما را قادر به بررسی محصولات و خدمات خود می کند و این کار راه حلهای بازاریابی چدیدی به شما خواهد داد.

۶. با سایت خود می توانید تمام زمینه ها و فیلدهای کاری خود را به مشتری نشان دهید و اطمینان حاصل کنید که به مشتری خود زمینه های حرفه ای ای کار خود را نمایش داده اید، با توجه به اینکه با یک سیستم مدیریت محتوی وب سایت حرفه ای خودتان می توانید محتویات سایت را مدیریت کنید، بهترین فرصت برای معرفی شرکت در حالت ایده آل شما خواهد بود و زمانی که بهترین به نظر برسید بهترین فروش را براحتی به دنبال خواهد داشت. (اینطور نیست؟)

۷. یک سایت خوب مشتریان شما را قادر می سازد در هر لحظه ای از شبانه روز حتی اگر در محل کار خود نباشید با شما ارتباط برقرار کنند. و شما براحتی می توانید از خارج از محل کار این مکاتبات را مدیریت کنید.

۸. یک سایت، مانند یک تلفن همراه یکی از محبوب ترین راههای ارتباط مشتریان شرکتهای تجاری برای تماس با آنها می باشد.، بنابراین داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری ضروری است.

۹. از آنجا که وب سایت ویترین کار شما می باشد مشتریان بالقوه همان کالا یا خدماتی را خواهند دید که شما می خواهید. این کمک بزرگی است برای موسساتی که به سرعت در حال رشد هستند و می خواهند بزرگتر شوند و همچنین شرکت های بزرگی که می خواهند خدمات شخصی بیشتری ارائه کنند.

۱۰. امروزه اولین جستجویی که هر شخص برای نیاز خود می کند، جستجوی آنلاین است و این جایی است که باید شما نیز حضور داشته باشید.
شما باید مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما توسط شرکت طراحی سایتی ایجاد می شود که نه تنها طراحی سایت همراه با توسعه را درک کند، بلکه درک کاملی از کسب و کار نیز داشته باشد.همچنین گام بعدی پس از طراحی سایت بحث افزایش رتبه سایت شما در موتور های جست و جو ( سئو سایت ) می باشد که کاربران را به شما متصل می کند.

0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ