با توجه به پیشرفت نرم افزار های گرافیکی و صنعت رسانه طراحی تیزر تبلیعاتی و طراحی لوگو و طراحی تیزر و… تبلیغات رشد چشم گیری داشته است از این رو در این بخش از گروپ دیزاین به معرفی شایع ترین روش های تبلیغات چون طراحی تیزر تبلیعاتی و طراحی لوگو می پردازیم.
همیشه برای معرفی یک برند ترفند های زیادی پیش روست. طراحی تیزر تبلیغاتی و طراحی لوگو برند یکی از اولویت ها برای تبلیغات هر کسب و کاری است. شرکت های تبلیعاتی و گرافیستی نیز با طراحی منحصر به فرد تیزر های تبلیغاتی در معرفی برند می کوشند تا خدمات ارزنده ای را به مشتریان عزیز ارائه دهد.
طراحی تیزر تبلیغاتی و طراحی لوگو کمک می کند بینندگان بیشتری وقت پیدا کنند با کسب و کار شما آشنا شوند، ببینند شما چه خدماتی را ارائه می دهید و در بحث اعتماد سازی، می تواند کمک شایانی به یک برند کند. اگر تا کنون به فکر ساختن ویدئو تبلیغاتی از برند خود نیافتادید می توانید با انتخاب این خدمات ، برند خود را به همگان در طیف گسترده ای معرفی کنید.
برند سازی تصویری به شما کمک خواهد کرد، از خدمات و محصولات خود درک بهتری در ذهن مخاطبان خود ایجاد کنید. برای این منظور باید با استفاده از تصاویر و ویدئو ها خاطره ای ماندگار در ذهن بینندگان ایجاد کنیم. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، مخاطبان کمتر زمان دارند تا مطالبی در خصوص یک محصول یا خدمات را بخوانند. امروزه برند های برتر، محصولات و خدمات خود را با ساخت ویدئو تبلیغاتی معرفی می کنند. آیا شما هم قصد این کار را دارید؟
از مزیت های ساخت تیزر تبلیغاتی و طراحی لوگو برای معرفی برندها، زود بازده بودن تبلیغات است. شما با توجه به این که تیزر تبلیغاتی خود را در چه مکان هایی به نمایش در می آورید می توانید به تعداد زیادی مشتری بالقوه دست پیدا کنید.
تیزر بهترین و تاثیر گذار ترین راه برای ارائه خدمات به مشتریان می باشد که تاثیر گذاری بسیار عالی دارد ساخت یک تیزر خوب امروزه از مهم ترین راهبرد های شرکت ها و موسسات موفق است با توجه به افزایش سرعت اینترنت در سال های گذشته تیزر ها به یکی از مهم ترین محتوا های تولیدی برند ها در سطح اینترنت شده اند.
در این روش تصاویر حقیقی (در نوع مختلف) با اضافه شدن ویژگی های متنی که توضیح سوژه را می دهد برای تاثیر گذاری بیشتر و اضافه گردن گرافیک و بافت تصویری مضاعف از روش موشن گرافیک استفاده می شود. این روش بازخورد زیادی برای کسب و کار ها دارد زیرا که با به کار گیری ترکیبی از گرافیک و تصاویر حقیقی می توان بالاترین سطح را در ساخت تیزر تبلیغاتی ایجاد کرد و در زمان مناسب پیام تبلیغ را در ذهن و جان بینندگان جای داد.
رویکرد در فیلم صنعتی بیشتر بر مبنای شکل گیری فرایند تولید ، اهداف بلند مدت ، پرداخت ویژه به محصول و مقایسه با کالا های داخلی و خارجی به همراه تاکید بر نکات بارز محصول ، و علت پیدایش محصول که فرایندی است برای شکل دهی فیلم صنعتی است. اگر قصد معرفی محصولات خود را دارید می توانید با طراحی تیزر تبلیغاتی و طراحی لوگو و انتشار آن در رسانه های مختلف، برند خود را به همگان معرفی نمایید.
در مستند سمفونی شهری نگاه قالب بر جریان زندگی یک شهر که تمام فاکتور های یک شهر را از قبیل سیمای شهر ، خیابان ها ، خودروها ، فضای سبز ، فضای صنعتی ، تردد آدمها ، ارتباطات ، تجمع و موقعیت هایی که شاخصه همان شهر است تاکید دارد. این مستند در واقع یک روز یک شهر را نشان می دهد. در ساخت مستند شهری به تمامی عوامل بالا توجه می شود و در درست کردن آن سعی می گردد حس و حال و روح شهر به بیبننده انتقال پیدا کند.
با توجه به گستردگی مخاطب تلویزیون طراحی تیزر تبلیغاتی و طراحی لوگو برای تلویزیون متفاوت از رسانه های دیگر است. با در نظر گرفت قیمت بالای پخش در تلویزیون ، تیزرهای تبلیغاتی با کم ترین زمان باید تبلیغ خود را به مخاطب عرضه کند. یعنی از گرافیک و ایده نهایت استفاده شود تا در کمترین زمان پیام تبلیغ به گوش مخاطب برسد و این پیام در ذهن مخاطب ماندگاری داشته باشد.
اینفوگرافیک یکی از روش های نوین برای پرداخت ویژه به “پیام تبلیغ” در کمترین زمان و با تاثیر پذیری بیشتر است. این گونه تبلیغات با استفاده از آیکون های هر موضوع و با استفاده از فضاسازی تبلیغ صمیمانه عرضه می شود. منظور از تبلیغ صمیمانه ایجاد ارتباط با بینندگان تیزر، به صورت کاملا خودمانی است. انیمیشن های ارائه داده شده با توجه به بستر گرافیکی مناسب می توانند، در کوتاهترین زمان پیام تبلیغ را در ذهن مخاطب حک کنند.
با گستردگی روز افزون مخاطبان شبکه مجازی یکی از بهترین تبلیغات در این بخش ساخت ویدئو های ویژه کوتاه، برای نمایش در صفحات شبکه های اجتماعی است. نوع تبلیغات در این بخش باید عمومی تر و به گونه ای جذابیت بیشتری داشته باشد که قابل اشترک گذاری در بین مخاطبان را دارا باشد. ساخت موشن گرافیک جهت ارائه محصولات تولیدی در رسانه های اجتماعی بیشتر توصیه می شود.
طراحی انحصاری لوگو یا آرم همچون ساخت تیزر تبلیعاتی یکی از مهمترین اقدامات برای شروع یک کسب و کار است.
به همان اندازه که نام شرکت یا کسب و کارتان اهمیت دارد، طراحی لوگوی شایسته و البته زیبا و ماندگار به تبیین هویت برند شما کمک شایانی می کند.
مطمئنا اصول و استاندارد های طراحی لوگو می بایست رعایت شود که در این راستا برای شفاف سازی ذهن شما برخی از موارد را در لیست زیر محیا نمودیم:
هرچه لوگو ساده تر باشد بهتر در ذهن ها ماندگار می شود و درک مخاطبین شما بیشتر خواهد شد.
حفظ سادگی در کنار تسهیل انتقال مفهوم و مقصود لوگو را، در هنر و ایده پردازی گرافیست ها می توانیم جستجو کنیم .
وقتی لوگو را کوچک می کنیم، جزئیات آن نباید حذف شود. به عبارتی شامل جزئیاتی نباشد که مانع کوچک کردن لوگو شود.
ما گرافیست ها را هنرمندانی می دانیم که وظیفه ایده پردازی مرتبط با کسب و کار شما را دارند.
در موقعیت سیاه و سفید یا تک رنگ هم باید بتواند کارایی داشته باشد و همنیطور لوگو می بایست با کمتر از رنگ طراحی شود .
طراحی لوگو باید با قوانین ثبت علائم تجاری منطبق باشد. مثلا لوگو نباید از تلفیق چند لوگو دیگر طراحی شود
آرم نوشتاری شامل نام کسب و کار می باشد که می تواند از فونت های مختلف دستی یا کامپیوتری استفاده شود.
لوگوی تصویری شامل یک تصویر می باشد که سمبل کسب و کار می باشد و نماینده انتقال واضح یا انتقال انتضاعی (به سلیقه شما) کسب و کارتان می باشد.
لوگوی ترکیبی شامل لوگوی نمادین و لوگو تایپ می باشد. در این حالت لوگو تایپ به انتقال مفاهیم لوگوی تصویری کمک می کند
لوگوی لتر مارک با استفاده از حرف اول نام شرکت یا …. طراحی می شود و برای برند های بزرگ مناسب می باشد.
طراحی لوگوی صنایع غذایی، صنعتی، صنایع دستی، صرافی، قنادی، قهوه، قرآنی، ورزشی، فوتبالی، عکاسی، اینستاگرام، تلگرام، هیئت، هنری، هواپیمایی، خیاطی، خودرو، خودکار، خشکبار، خیریه، خبری، حسابداری، جواهرات، جشنواره، شخصی، شرکت، شیرینی فروشی، لباس، آنلاین، نشریه ، نظامی، مذهبی، مدرسه، کشاورزی، کامپیوتر، کابینت، گردشگری، ظروف، زعفران، رستوران، روانشناسی و …