گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

رایدکت کردن به صفحه ۴۰۴


در این پست نحوه ریدایرکت صفحه ۴۰۴ وردپرس رو براتون آماده کردم که با یه کد کوتاه می تونید صفحات خطا ۴۰۴ رو به صفحه ی اصلی سایت ریدایرکت کنید تا خطاهای ۴۰۴ سایتتون برطرف بشه , برای اطلاع از تعداد این خطاها می تونید از حساب وبمستر تولز خود استفاده کنید.
چرا باید صفحات خطا ۴۰۴ سایت را ریدایرکت کنیم ؟

اگر اطلاع داشته باشید صفحات ۴۰۴ یا همون صفحات خطا ( مثلا کاربر تو گوگل سرچ می کنه و آدرس سایت شما تو نتیجه میاد اما وقتب روی لینک سایت شما کلیک می کنه به صفحه ای از سایت شما مراجعه می کنه بستگی به قالبتون داره مثلا نوشته خطای ۴۰۴ صفحه یافت نشد یه همچین چیزی ) حالا دلایل زیادی می تونه داشته باشه دسته بندی اشتباه , برچسب اشتباه و … اگر تعداد این خطا ها در سایت ما زیاد باشه از طرف گوگل نمره منفی در سئو دریافت می کنیم و این اصلا خوب نیست.
نحوه ریدایرکت صفحه ۴۰۴ وردپرس ( Redirect 404 page )

با این ترفند می تونید صفحات خطای ۴۰۴ ( صفحه یافت نشد ) رو به صفحه ی اصلی ریدایرکت کنید تا خطاها بر طرف بشه. برای این کار وارد پوشه ی قالب بشید و فایل ۴۰۴٫php رو باز کنید اگر این فایل رو ندارید می تونید ایجاد کنید و کد زیر رو داخل این فایل قرار بدید

فایل رو ذخیره کنید , از این به بعد اگر صفحه ی خطای ۴۰۴ در سایت شما وجود داشته باشد به صورت اتوماتیک به صفحه ی اصلی سایت ریدایرکت خواهد شد.

0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ