گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

طراحی سایت ارزان

 ۱۵ تیر ۱۳۹۸

طراحی ارزان سایت طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان برای راه اندازی و رونق کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، اما همیشه در ابتدای ایجاد هر نوع کسب و کاری هزینه های راه اندازی آن و همچنین بر آورد هزینه های موجود در راستای راه اندازی ، برای کارفرمایان بسیار مهم می باشد، که طبیعتا هرچه این هزینه ها پایین تر باشد به صرفه تر و قابل قبول تر و همچنین عملی تر خواهد شد.

در این مطلب قصد داریم به برآورد هزینه طراحی سایت و فاکتورهای اصلی در تعیین قیمت سایت بپردازیم.

چگونگی برآورد هزینه طراحی سایت طراحی سایت ارزان

چگونگی برآورد هزینه طراحی سایت

ابتدا قبل از هر اقدامی باید هدف از طراحی سایت مشخص شود و قدم دوم اینکه چه فاکتورهایی در سایت برای ما قابل اهمیت می باشد.

گاهی سایتی که طراحی میکنیم سایتی می باشد که مقالات روز دنیا را در اختیار کاربران قرار می دهد ، چون نیاز است هر روز مطالب و تصاویر و هر آنچه که در اختیار کاربران قرار می گیرد آپدیت باشد،از طرفی این نوع سایت نیاز به پشتیبانی هر روزه دارد ولی ممکن است سایتی که راه اندازی می کنیم سایت شرکتی بوده و نیاز به این اقدامات را نداشته باشد و گاهی هفتگی،ماهانه و یا حتی سالانه نیاز به بروزرسانی مطالب یا پشتیبانی باشد.گام بعدی اختیاراتی است که سایت شما در اختیار بازدید کننده می گذارد،مثل سایت فروشگاهی که در آن خرید آنلاین انجام می شود.این اقدامات تاثیر زیاد زیادی در برآورد هزینه و قیمت طراحی یک سایت دارد.

به صورت کلی بر آورد هزینه سایت به سه دسته تقسیم بندی می شود:

تعیین هدف:پس ابتدا بر اساس نیاز کارفرما، نوع وب سایت را مشخص می کنیم که از چه دسته ای می باشد:شرکتی،فروشگاهی،نیازمندی،پزشکی،خبری و یا یک سایت کاملا شخصی با نیاز های منحصر به فرد کارفرما.

تعیین قالب سایت:در اینجا می توان از قالب های آماده استفاده کرد و یا به صورت اختصاصی آن را طراحی کرد.خوب مشخص است سایتی که به صورت اختصاصی طراحی شود بیشتر به هدف ها و امکانات مورد نیاز کارفرمایان نزدیک بوده و در نتیجه تعامل بهتری با بازدیدکنندگان برقرار خواهد کرد و امنیت بالا و حرفه ای تر(سئو) و گرافیک بهتر  از مزایای دیگر آن است و فقط باید تعیین کنیم که سایت چه ویژگی باید داشته باشد.

موارد وابسته به تعیین قیمت طراحی سایت:

  • امور  گرافیکی:برای مثال اگر سایت نیاز به طراحی یک لوگوی خاص برای کسب و کار خود و یا کاتالوگ دیجیتال و همچنین انجام امور گرافیکی سایت داشته باشد. متناسب با سبک گرافیکی هزینه های  متفاوتی خواهد داشت.
  • رسپانسیو بودن:اینکه سایت انعطاف پذیر بوده و امکان دسترسی به آن با هر وسیله ای از جمله گوشی،تبلت،لپتلپ و هر وسیله هوشمندی را دارا باشد.
  • پشتبانی:میزان رسیدگی و بروز رسانی سایت
  • سئو:یک سایت زمانی موفق است که پربازدید و در موتورهای جستوجو از رتبه بالایی برخوردار باشد.از این رو سئو کردن سایت یعنی ایجاد سایتی بهینه برای موتورهای جستوجو وقرار گرفتن در صفحات بالای موتورهای جستو جو مثل گوگل که در نتیجه بازدید هدفمند شمارا افزایش می دهد.
  • انتخاب دامنه:ذامنه همان آدرسی است که به سایت راه اندازی شده اختصاص میابد که شامل پسوندهای،.com،.org،.ir،.co،.net و … می باشد که هر کدام تعرفه قیمتی مجزا دارند.
  • هاست :هاست یا همان میزبان فضایی است که تمام اطلاعات وب سایت شما بر روی آن قرار میگیرد و هزینه آن به نصبت فضای اشغال شده می باشد و همچنین قابل ارتقااند.

سئو طراحی سایت ارزان

تمامی موارد ذکر شده در برآورد قیمت طراحی سایت نقش ذاشته و امری ضروری است.البته میتوان سایت آماده نیز خریداری کرد که در ادامه مطلب به اینکه اصلا سایت آماده چیست و چه مزایایی دارد میپردازیم.

خرید سایت آماده

در بعضی مواقع طراحی سایت اختصاصی بسیار زمان بر و همچنین می تواند پر هزینه و گران تمام شود که البته خیلی حرفه ای تر نیز خواهد بوذ اما گاهی کسب و کار های نو پا و تازه تاسیس امکان هزینه و یا حتی وقت کمتری برای اجرای آن دارند که این امکان وجود دارد که از سایت آماده برای رونق کسب و کار خود بهره ببرند.

خرید سایت آماده طراحی سایت ارزان

مزایای سایت آماده:

  • دیگر نیاز نیست برای طراحی و پیاده سازی سایت منتظر بمانید و در زمان صرفه جویی خواهید کرد.
  • چون سایت اختصاصی نمی باشد نیاز به طراحی،ویرایش نیست و از قبل اکثر امکانات کاربران را دارد و آماده بوده قیمت پایین تری نیز خواهد داشت.
  • اکثر قالب های آماده ، ریسپانسیو و واکنش گرا هستند.
  • به دلیل اینکه این سایت ها آزمایش شده هستند اغلب پشتیبانی ندارند اما باز در صورت بروز مشکل می توان با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمود و در خواست پشتیبانی کرد.
  • هاست یا همان میزبان فضایی است که تمام اطلاعات وب سایت شما بر روی آن قرار میگیرد و هزینه آن به نصبت فضای اشغال شده می باشد و همچنین قابل ارتقا هستند.
  • ذامنه همان آدرسی است که به سایت راه اندازی شده اختصاص میابد که شامل پسوندهای،.com،.org،.ir،.co،.net و … می باشد که هر کدام تعرفه قیمتی مجزا دارند.
  • دارای پنل مدیریتی هستند و کارفرمایان می توانند به راحتی محتوا و… را در سایت قرار دهند یا تغییر دهند و آماری دقیق از سایت خود داشته باشند.
  • آموزش تغییرات ساختاری و محتوایی نیز در طی یک جلسه یک ساعته به کارفرمایان یا نماینده قانونی داده خواهد شد .

قیمت خرید سایت آماده

می توانید با دیدن دمو سایتی نزدیک به خواسته های خود انتخاب کنید و آن را خریداری کنید معمولا قیمت این سایت ها بدون محاسبه هاست آنها از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود.

طراحی سایت طراحی سایت ارزان

در انتها با توجه به بودجه و امکانات مد نطر شما ، طراحی سایت هم به صورت اختصاصی هم به صورت آماده توسط شرکت ما قابل پیاده سازی است که در صورتی که زمان محدود و هزینه پایین مد نطر شما باشد پیشنهاد مشاورین ما به شما استفاده از قالب های آماده می باشد . برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت ارزان با مشاورین ما می توانید تماس بگیرید.

0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ