گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

مزایای طراحی سایت با فریم ورک لاراول

 ۵ مهر ۱۳۹۶

شرکت طراحی سایت گروپ دیزاین همیشه سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد و قصد داریم با بهترین تکنولوژی های روز دنیا از قبیل html 5 css3 jquery ajax php 7-laravel ایده های مشتریان را تبدیل سایت و اپلیکشن موبایل کنیم.

امروز قصد داریم در مورد ویژگی فریمورک لاراول صحبت کنیم که در اغلب پروژه های ما مورد استفاده قرار میگیرد.

فریمورک لاراول چیست ؟

بطورکلی یک فریم وورک اوپن سورس PHP که منحصرا برای توسعه معماری MVC طراحی شده است و تحت لیسانس MIT (مجوز نرم افزار آزاد در موسسه اختراع تکنولوژی ماساچوست) و همچنین سورس کد آن بر روی مخزن Github قرار گرفته است . که از این قسمت میتوانید آن را دانلود کنید .

لاراول تا امروز در میان فریم وورک هایی مانند Phalcon, Symfony2 و CodeIgniter به عنوان بهترین فریم وورک شناخته شده است.پس میتوانیم بهترین پروژه ها را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه کنیم از قبیل پروژه طراحی سایت در کرجطراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی سایت های شما در گوگل و همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل در کرج و طراحی اپلیکیشن اندروید در کرج طراحی اپلیکیشن ای او اس در کرج

مزایای طراحی سایت با فریم ورک لاراول

لاراول چگونه سرعت توسعه پروژه طراحی سایت شما را بهبود می بخشد ؟

در ادامه به برخی از ویژگی های برتری که این فریم وورک را نسبت به دیگر فریم وورک ها متمایز می سازد می پردازیم .

لاراول با کامپوننت های متعددی همراه شده که به آسانی به فریموورک شما اضافه میگردد.
لاراول با یک ORM پل ارتباطی میان بانک اطلاعاتی و اجرای کوئری پشتیبانی می شود.

طراحی سایت با فریم ورک لاراول امنیت سایت شما را تضمین می کند.
منطق اجرای برنامه در لاراول توسعه یافته است بطوری که یک برنامه می توانند به صورت Controllers & Actions نوشته شوند و اجرا شود یا در همان callback روتر تعریف شده اجرا و اتمام یابند . Syntax ی که در اینجا استفاده شده بسیار شبیه به فریم وورک Sinatra میباشد .
امکان تعریف RESTFUL controllers که یک منطق برای سهولت و کم کردن کدهای ایجاد شده در کنترلرها بر پایه درخواست های GET و POST ایجاد میکند .
لاراول دارای یک خاصیت داخلی auto-loading برای کلاس ها می باشد که کلاس ها و کامپوننت های موجود درون فریم ورکتان را بصورت خودکار درصورتی که به هریک از آنها نیاز شده باشد لود میکند و دیگر نیازی به Include کردن و دادن مسیر به کلاس مربوطه نمی باشد . همچنین کلاس مورد نظر تنها درصورتیکه صدا زده شده باشد لود خواهد شد که این امر سبب افزایش سرعت اجرای پروژه شما می شود.
LOC container قادر ساخته تا ابزار های جدید با یک سری اصول کنترل شونده تولید شوند که مرجعی از اشیاء را به عنوان singletons در خود تعریف کرده است .
لاراول یک ویژگی منحصر بفرد با نام Migration دارد که یک سیستم کنترل ورژن بانک اطلاعاتی می باشد و آن را قادر ساخته تا از این به بعد تغییرات بانک اطلاعاتی شما بهمراه سورس کد پروژه شما قابل انتقال باشد و روند توسعه و بروزرسانی سورس برنامه را ساده می سازد . (مانند سیستم های Subversion و SVN و Git ) !!!!
Unit testing یکی از مهمترین اجزاء لاراول می باشد که میتواند حجم بالای از تست های مختلف را برای اکتشاف و جلوگیری از خطاهای ناشی از برنامه نویسی بر روی برنامه شما به اجرا درآورد.
لاراول داری یک تمپلیت انجین داخلی و قدرت مند و سریع آن با نام Blade می باشد.
سیستم پکیجی آن باعث صرفه جویی در زمان میشود و شما به سهولت میتوانید کامپوننت های مختلف را به فریم وورک اضافه کنید.

لاراول با امکانات داخلی بسیاری همراه است از جمله template engines و dependency injection containers و service layers و نوع کد نویسی آسان و سریح آن بسیار به شما در درک بیشتر این فریموورک کمک میکند .
سیستم امنیتی فعال که شما را در مقابل injection و حملات XSS محافظت میکند و دیگر شما به عنوان یک برنامه نویس نیاز نیست نگران این موضوعات باشید .
تمامی کوئری های شما میتواند در مدل های جداگانه ذخیره شده باشند که باعث می شود حجم کدنویسی شما کاهش یافته و خطاهای برنامه به آسانی قابل رویت شوند و همچنین توسعه های بعدی برنامه را آسان میکند .

طراحی سایت در کرج – طراحی سایت فروشگاهی طراحی اپلیکشن

0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ