گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

نحوه رشد کسب و کار در اینستاگرام

 ۱۶ تیر ۱۳۹۸

کسب و کار در اینستاگرام نحوه رشد کسب و کار در اینستاگرام

همان طور که می دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که امروزه خیلی محبوب و پر بازدید می باشد،و همچنین بهترین فضا برای بازاریابی و پول سازی است که این امر نیازمند به رقابت با صدها برند دیگر است و اما چگونه در این رقابت شرکت کرده و در موقعیت شغلی خوبی قرار بگیریم؟ تنها با داشتن فالوورهای زیاد این کار میسر است ! فالوور ها یا همان بازدیدکنندگان که هر چند تعداد آنها بیشتر باشد یک کسب و کار در اینستاگرام شناخته تر و محبوب ترخواهد شد.

 بررسی چند ترفند برای به دست آوردن فالوور های واقعی و افزایش آن 

کسب و کار در اینستاگرام - افزایش فالوور اینستاگرام نحوه رشد کسب و کار در اینستاگرام

تعامل داشتن 

فالو کردن پیج ها به صورت تصادفی ، لایک کردن پست های دیگر کاربران و حتی نظر دادن زیر پست ها به عبارتی تعامل داشتن با دیگر کاربران است که خود یک روش طبیعی افزایش فالوور میباشد.

 

کسب و کار در اینستاگرام - بالا بردن کیفیت نحوه رشد کسب و کار در اینستاگرام

بالا بردن کیفیت

همیشه کیفیت تحت تاثیر کمیت می باشد پس اکانت خود را ویرایش کنید و عکس های مرتبط قرار دهید ؛ از عکس های چهره استفاده کنید ، تحقیقات نشان داده این عکس ها ۳۵ درصد بیشتر لایک دریافت خواهند کرد و همچنین عکس‌هایی که به رنگ آبی هستند ۲۴ درصد محبوب تر از رنگ های نارنجی و قرمز اند و هرچه عکس روشن تر باشد بهتر است . اشتراک گذاری از عکس های پشت صحنه برند خود که در حال فعالیت هستید برای فالوورها می تواند جذاب باشد . توجه کنید این عکس ها دارای چارچوب و ساختار باشند به آنها فریم و افکت دهید ، اینها همه تاثیر به سزایی در افزایش فالوور برای کسب و کار در اینستاگرام دارد. بخش بایو (bio) را با کلمات مرتبط ، هشتگ و لینک سایت خود تکمیل کنید.

 

کسب و کار در اینستاگرام - زمان اشتراک گذاری نحوه رشد کسب و کار در اینستاگرام

زمان اشتراک گذاری

زمان های خاصی را برای به اشتراک گذاشتن مطالب انتخاب کنید زیرا بررسی نشان داده در ساعت ۲ پیش از ظهر یا ۵ بعد از ظهر موثر ترین زمان برای قرار دادن مطالب می باشد ، همچنین در روزهای چهارشنبه و روزهای تعطیل پست های خود را بارگزاری کنید اینگونه مطالب شما بیشتر دیده میشوند . جهت زمانبندی و در دسترس قرار دادن پستهای اینستاگرام می توانید از برنامه ی later استفاده کنید.

 

کسب و کار در اینستاگرام - هشتگ ها نحوه رشد کسب و کار در اینستاگرام

هشتگ ها  ( # )

هشتگ ابزاری است برای دسته بندی پست ها ، تا افراد بتوانند آن هشتگ را جستجو کنند و مجموعه‌ای از پیام‌هایی را که شامل آن هستند به دست آورند . برای افزایش فالوور و بهبود کسب و کار در اینستاگرام می توان از هشتگ های مرتبط با تصویر استفاده کرد .یک هشتگ برای برند خود بسازید و با هشتگ خود بیشتر دیده شوید و فالور های خود را تشویق به استفاده از آن کنید . تشویق کردن فالور ها باعث افزایش تعامل بیشتر با برند شما میشود و در طول زمان بازدید های شما افزایش میابد . از طریق هشتگ های خاص یک ارتباط بسازید و یک چالش یا یک کمپینگ با هشتگ خاص که باعث برقراری ارتباط و مشارکت می شود راه اندازی کنید.

 

کسب و کار در اینستاگرام - کپشن نحوه رشد کسب و کار در اینستاگرام

کپشن

در این قسمت می توانید با فالوورهای خود تعامل ایجاد کنید ؛ این تعامل می تواند از طریق نظر خواهی راجع به عکس و یا مطلبی که پست کرده اید باشد و مخاطبانتان  را تشویق به لایک کردن ( از کلمه like در توضیحات پست استفاده کنید. بررسی ها نشان داده است لایک ۸۹% افزایش میابد ) و گذاشتن کامنت کنید ( برای این کار از کلمه  comment استفاده کنید ؛ بررسی ها نشان داده است که پستهایی که دارای این کلمه هستند نسبت به پستهایی که در انها از این کلمه استفاده نشده است مقدار قابل توجه بیشتر کامنت دریافت میکنند ) و به سوالات و نظرات آنها پاسخ دهید ؛ اینگونه میتوانید پیوسته با آنها در تعامل باشید . نوشتن داستان و مطالب جذاب مربوط به عکس و پست می‌تواند جذابیت پیجتان را از دید کاربران افزایش دهد .

 

کسب و کار در اینستاگرام - تگ ها نحوه رشد کسب و کار در اینستاگرام

تگ ها

این روش مثل این است که در جایی دیگر شما را معرفی کرده و کسب و کار در اینستاگرام شما را تبلیغ کنند پس روشی بسیار موثر است .

  • اگر یک اکانت معتبر در اینستاگرام می شناسید که از محصولات شما استفاده کرده است از او بخواهید که شما را تگ کند ؛ این کار نتایج خوبی را در پی خواهد داشت .
  • در قرار دادن عکس های ، افرادی که مرتبط با عکس هستند را tag کنید ، مطمئنا عکس ها در قسمت feeds به آن شخص نمایش داده می شود و مطمئنا لایک بیشتری دریافت خواهد کرد .
  • یک میهمان را دعوت کنید و در اکانت خود درباره او مطلبی پست کنید . کاربرانی را بیابید که تعداد فالور های یکسانی با آن ها داشته باشید و به صورت مکمل برای افزایش تعامل ، یکدیگر را mention  کنید .

 

کسب و کار در اینستاگرام - معرفی اکانت اینستاگرام نحوه رشد کسب و کار در اینستاگرام

معرفی اکانت اینستاگرام

 راه های مختلفی برای معرفی اکانت اینستاگرام به سایرین وجود دارد:

  1. اکانت اینستاگرام خود را در دیگر صفحات اجتماعی قرار دهید.
  2. کاربرانی که به شما پیشنهاد میشوند را فالو کنید ( suggest ).
  3. از طریق ایمیل نام کاربری خود را به دیگران ارسال کنید
  4.  نام کاربری اکانت اینستاگرام خود را به صورت فیزیکی مث کاتالوگ ،کارت ویریت و…معرفی کنید.
  5. دوستان خود در فیس بوک را در اینستاگرام فالو کنید.

در پایان چند نکته ظریف و کلیدی اما کاربردی !

  • برای موفقیت در کسب و کار در اینستاگرام، سعی کنید هرروز به‌صورت مرتب فعالیت داشته باشید معمولاً روزی حداقل ۳ پست در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید با فعالیت مرتب افراد زیادی صفحه شما برا فالو می‌کنند.
  • یکی از موردهایی که توجه کاربران را به خود جلب می‌کند توجه به مراسم و رویدادهای عمومی است ، رویداد هایی که در جامعه ما خیلی ارزشمند هستند مانند: تبریک عید نوروز ، ماه رمضان ، شب چله و … می توانیم با پست های مرتبط با حواشی و رویدادهای عمومی در جامعه ، همدلی خود را به کاربران نشان دهیم .
  •  از آنجایی که ما قانون کپی‌رایت نداریم (!) اما کپی رایتر زیادی داریم 🙂  باید برای کسب و کار در اینستاگرام به این نکته توجه کنیم که تصاویری که خود زحمت زیادی برای تولید آن‌ها کشیده ایم با یک کپی ساده به نام پیج و برند دیگری زده نشود ، در نتیجه بهتر است آدرس و لوگوی خود را بر روی این گونه تصاویر قرار دهید تا علاوه بر محافظت در برابر کپی کردن افراد ، کاربرانی که تصویر شما را مشاهده کردند وارد پیج شما می‌شوند .
0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ