گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

استراتژی سئو ۲۰۱۵: چه چیزی در سئو سایت از همه مهمتر است؟

 ۱ مهر ۱۳۹۸

سئو سایت استراتژی سئو 2015: چه چیزی در سئو سایت از همه مهمتر است؟همه دوست دارند نرخ کلیک سایتشان بالا برود و جایگاه خوبی در الگوریتم های جستجوی گوگل به دست بیاورند. اما وقتی به این تجارت نگاه می کنیم، می بینیم گوگل بیش از ۲۲۰ فاکتور برای رتبه دهی برای هر سایت دارد ( برخی از انها ثابت شده هستند، برخی از آنها موقتی هستند و برخی دیگر بسیار قدیمی )  به همین دلیل تمرکز کردن روی فاکتور ها ، برای بهینه سازی و سئو سایت بسیار مشکل خواهد شد.

پس چه چیزی از همه برای گوگل مهم تر است؟

آندری لیپاتسوف ( استراتژیست ارشد کیفیت جستجوی گوگل ) می گوید:

جواب محتوا و لینک هایی است که به سمت سایت شما اشاره می کنند.

بارها شنیده ام که برخی از افراد به اشتباه می گویند لینک ها دیگر اهمیتی ندارند ! راه های جدیدی برای سئو سایت بدون لینک ها وجود دارد ؛ این حرف بسیار اشتباه است و توصیه آن نیز اشتباه تر! حرفی که آندری لپاتسوف زد را فراموش نکنید. ما همیشه باید به سمت لینک ها تمایل داشته باشیم، چرا که آنها در سیگنالهای فاکتور سئو موثر هستند:

  • حجم لینک های خارجی که به سایت شما می شود. هر چه بیشتر بهتر!
  • لینک های خارجی به مطالب سایت شما که تمرکز انها بر سئو و هدف قرار دادن صفحه شما هستند بسیار مفیدند.
  • کیفیت لینک های خارجی به سایت بسیار مهم است ( سعی کنید از یک سایت خبری معتبر یا یک نشریه لینک بگیرید تا از یک وبلاگ )

لینک ها همیشه یکی از مهمترین جنبه های استراتژی سئو ( بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ) هستند و بسیاری از آژانس هایی که خدمات سئو ارائه می دهند ، به ساخت لینک های مرتبط برای دستیابی به صفحه اول گوگل روی می آورند. چرا که همیشه ارتباط مستقیمی بین نتایج خوب سئو ( مخصوصا رتبه کلمات کلیدی مشخص ) و کیفیت و حجم لینک ها به سمت سایت وجود دارد.

در نظر داشته باشید که همانطور که لینک ها می توانند بر روی سئو سایت شما تاثیر زیادی داشته باشند، محتوا و Moz Authority و Page Authority نیز می توانند از استراتژی های خوب برای موفقیت شما در سئو شوند . بازاریابی محتوایی و سئو بازاریابی محتوایی و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ، دارای تفاوت هایی با هم هستند اما نمی توان آنها را به طور کامل از هم جدا کرد ؛ SEO معمولا بسیار ظریف تر و تکنیکی تر است، در حالی که بازاریابی محتوایی وسیع تر و جامع تر است .

همپوشانی بازاریابی محتوایی و سئو سایت

  • یک شیوه نگرش هم پوشانی سئو و بازاریابی محتوایی این است: هر مربع، مستطیل است اما هر مستطیلی یک مربع نیست.
  • شما می توانید سئو خود را با استفاده از شیوه های مشخص تکنیکی بازاریابی محتوایی تقویت کنید.
  • تنها راه برای موفقیت در بازاریابی محتوایی، استفاده از تکنیک های سئو سایت است.
  • شیوه دیگری که می توان به این هم پوشانی نگاه کرد به این صورت است: سئو تقاضا به وجود می آورد و بازاریابی محتوایی آن تقاضا را بر طرف می سازدو و یا سئو نیازمند ابزار است و ابزار سئو بازاریابی محتوایی است.

به روز رسانی های الگوریتم ها در ۲۰۱۵

در ماه ژانویه ۲۰۱۵ ، گوگل پنالتی خود را برای تنبه سایت هایی که واسط های تهاجمی و یا پاپ آپ هایی دارند که به تجربه کاربران موبایلی ضربه می زند را هشدار داد. گوگل این اخطار را پنج ماه پیش از اجرا به تمامی سایت های متخلف اعلام کرد .

هیچ شکی نیست که به روز رسانی الگوریتم ها در ۲۰۱۵ به اینجا ختم نخواهد شد، اما به خوبی می توان حدس زد که برای موفقیت در سئو سایت ( سئو ۲۰۱۵ )  باید کمپین خودتان را به سمت لینک سازی و تولید محتوا حرکت دهید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  مشترک ها  
به من اطلاع بده
گفتگو از طریق واتس آپ