گروپ دیزاین | ارائه دهنده خدمات نوین

عوامل مهم رتبه بندی سئو محلی در سال ۲۰۱۹

 ۵ بهمن ۱۳۹۷

در این مقاله قصد داریم در رابطه عوامل مهم سئو محلی (Local Seo) مهم رتبه بندی گوگل صحبت کنیم.این عوامل به صورت تجربه بدست آمده است. در ادامه به عوامل مهم می پردازیم.

عوامل مهم رتبه بندی سئو محلی در سال ۲۰۱۹

امسال تغییراتی در بخش سرچ محلی گوگل رخ داده است که مهمترین پارامتر گوگل بیزینس (Google My Bussines) می باشد.این عامل تاثیرش به ۳۲ درصد افزایش یافته البته به خاطر تحریم ها این بخش قابل ثبت بر روی نقشه گوگل نمی باشد.پس توصیه میکنیم برای توسعه کسب و کار خود عوامل مهم بعدی را انجام دهید و تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده کنید.

عامل دوم نظرات هست که به ۱۸ درصد افزایش یافته است .

عامل سوم هم استنادات یا همون لینک ها هست.این عامل هم به ۱۹ درصد نزول پیدا کرده است.

از بخش نظرات شروع میکنیم.

نظرات

۱.حتما اگر از سیستم های وردپرس یا جوملا استفاده میکنید پلاگین های مربوط به نظر سنجی نصب کنید و در قالب خود استفاده کنید پیشنهاد ما استفاده از افزونه kk star ratings وردپرس هست که کار شما را بسیار ساده خواهد کرد.

۲. در بخش نظرات از بازدید کنندگان خود بخواهید که از چه محصولی استفاده کرده اند و یا نظر خودشون رو در مورد محصول بنویسند . با این کار قصد داریم که در بخش نظرات کاربر را وادار کنیم که از کلمات کلیدی ما استفاده کنند که این سبب افزایش رتبه ما خواهد شد.

۳. حتما به نظرات های کاربران پاسخ دهید.

 

لینک ها

دریافت لینک از سایت ها مرتبط و همچنین از بخش نظرات سایت های مختلف می تواند تاثیر مهمی در سئو محلی سایت شما ایفا کند.بهتر هست از سایت هایی لینک بگیرید که در مورد محله و منطقه شما محتوا بیشتر تولید کرده اند و همچنین از این صفحات لینک دریافت کنید.این کار سبب بهبود سئو محلی سایت شما خواهد شد.

 

رفتار مشتریان

رفتار مشتریان پس از بازدید از وب سایت شما تاثیر زیادی در سئو محلی و همچنین در سئو شما دارد . برای نگه داشتن کاربر در سایت راه های زیادی وجود دارد من جمله تولید محتوا با کیفیت و اختصاصی و نیز طراحی سایت زیبا و کاربر پسند (ui ux) و پارامتر هایی از این قبیل که در آینده به این موارد خواهیم پرداخت.

لیست کردن ویژگی های سایتهای معتبر و بهره گیری از آن در سئو محلی

Kyle Sanders از Complete Web Resources می گوید که برای سئو محلی باید لیستی از شرکت های معتبر در صنعت خود را تهیه کرده و سپس در گوگل برای کلمات کلیدی مد نظر خود جستجو کنید. سپس مشخص کنید که شرکت هایی که لیست کرده اید برای کلید واژه های شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل حضور دارند یا خیر!

با این روش شما می توانید لیستی از کلمات کلیدی را داشته باشید که با کمک تولید محتوا و دریافت لینک از سایت های معتبر رتبه آنها را در گوگل بالا ببرید و مخاطب خاص خود را به سایت جذب کنید. Kyle Sanders پیشنهاد می کند برای سئو کردن محتوایی که رقبای قدرتمند شما در آن حضور ندارند بر روی تولید محتوا تکیه کنید.

برای تولید محتوا برای سئو محلی از رقبای خود در سئو محلی الهام بگیرید

Erick Carlson از سایت WebTechs.Net می گوید که سئو سایت به شدت به کیفیت محتوای تولید شده وابسته است. اگر شما می خواهید که در سئو محلی رتبه بالایی داشته باشید قطعاً به محتوایی بسیار با کیفیت نیاز خواهید داشت.

اگر می خواهید محتوایی تولید کنید که هم مخاطب و هم گوگل برای آن ارزش قائل باشند رتبه های اول تا دهم گوگل را بررسی کنید و از آنها الهام بگیرید.

او همچنین بیان کرده است که برای موفقیت در سئو محلی برای هر کدام از کلمات کلیدی که در نظر دارید صفحاتی با ۷۰۰-۵۰۰ کلمه ایجاد کنید. مثلا برای کلمه کلیدی تعمیر لوله کشی یک صفحه اختصاص دهید. به این صفحه عکس اضافه کنید و عکس های صفحه را با کمک صفت ALT بهینه سازی کنید. بهترین روش این است که هر محصولی صفحه مجزای خود را داشته باشد که در آن ویژگی های محصول، عکس محصول و دسته بندی محصول درج شده باشد.

ترکیب بک لینک های معتبر با استفاده بهینه از کلمات کلیدی در سئو محلی جادو میکند

Gayatri Patel  از  Basic Brandingمی گوید که ترکیب دو استراتژی تولید محتوای با کیفیت و توجه به کلمات کلیدی در آن به خصوص رعایت به کارگیری کلمات کلیدی در متا تگ عنوان و متا تگ توضیحات و ترکیب این تکنیک با ایجاد لینک های با کیفیت می تواند رتبه گیری سایت شما با کلمات کلیدی دلخواه را افزایش دهد.

شما باید برای هر کدام از کلمات کلیدی اصلی سایت خود صفحه ای مستقل تولید کنید. هر کدام از صفحات سایت باید دارای متا تگ عنوان و متا تگ توضیحات مستقل با کلمه کلیدی مربوط به همان صفحه باشند. شما می توانید برای بهینه سازی بیشتر محتوای صفحات از لینک های داخلی نیز کمک بگیرید و با کلمات کلیدی به صفحات مرتبط لینک بدهید.

استفاده از شبکه کسب و کار خود برای دریافت بک لینک محلی

Steve Schawb  از  Digital Eel شبکه کسب و کار چیست؟ شما به عنوان مدیر یک کسب و کار با افرادی در حال معامله و ارتباط هستید این افراد برای ایجاد بک لینک محلی نقطه شروع مناسب هستند. اگر نمی دانید که از کجا شروع کنید کافیست دفتر تلفن شرکت را برداشته و به نام ها نگاهی بی اندازید. در این دفترچه شما خریداران محصول نهایی، فروشندگان و تولید کنندگان کالای اولیه، لیست همکارانی که با شما تعامل تجاری دارند، روزنامه ها و مجلات محلی که تبلیغات شما را منتشر کرده اند  را مشاهده می کند.

شما می توانید در بین این افراد، صاحبان سایت هایی را بیابید که برای دریافت بک لینک بسیار مناسب می باشند.

 

در این ویدیو به طور خلاصه در مورد عوامل مهم سئو محلی در سال ۲۰۱۹ می پردازیم.

۲۰ فاکتور مهم در سئو محلی

  • کیفیت و قدرت لینک های ورودی بهسایت
  • قدرت دامنه سایت
  • تنوع لینک های ورودی به این سایت
  • ارتباط میان کلمات کلیدی معرفی یک محصول یا خدمت به محتوای سایت
  • تعداد لینک های ورودی به دامنه
  • تعداد لینک های ورودی به وب سایت از دامنه های مرتبط محلی
  • میزان کلیک از طریق نتایج جستجو
  • ارتباط جغرافیایی کلیدواژه (شهر یا محله) با محتوای دامنه
  • وجود کلمات کلیدی خدمت یا محصولی خاص در میان متون لینک های ورودی به سایت
  • منطبق با گوشی همراه (Mobile-Friendly ) و سازگاری با همه سخت افزارهای متصل به آن (Responsive Website )
  • حجم لینک های ورودی به دامنه از سایت صنایع مرتبط
  • حجم کیفی محتوا در تمامی قسمت های وب سایت
  • شهر یا استان GMB موجود در عنوان صفحه مورد نظر
  • کلیدواژه های بومی در متن لینک های ورودی به دامنه
  • آدرس شهری در محل جستجو
  • کیفیت و قدرت لینک های ورودی به صفحات میزبان GMB
  • کلمه کلیدی محصول یا خدمتی خاص در دامنه
  • قدرت صفحه GMB میزبان
  • مجاورت آدرس با نقطه جستجو (فاصله جستجوگر تا تجارت مورد نظر که در زیر شاخه دیگر مهمترین فاکتور بود)
  • کلید واژه های خدمت یا محصول مورد نظر در عنوان تجاری GMB

 

 

 

 

0 0 vote
Article Rating
مشترک ها
به من اطلاع بده
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
گفتگو از طریق واتس آپ